گردشگری و توریسم

سارق احشام در بناب دستگیر شد

سرهنگ سهراب شفقی روز شنبه در گفتگویی با خبرنگاران اعلام کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام از روستاهای شهرستان بناب دستگیری سارق یا سارقان در دستورکار مأموران پلیس آگاهی قرارگرفت.

این مقام انتظامی اظهار کرد: مأموران در تحقیقات اولیه یک نفر سارق احشام با هویت معلوم را که دارای سابقه سرقت در استان و شهرستان های همجوار بود و تحت تعقیب قرار داشت، شناسایی و با اقدامات به موقع، سریع و هوشمندانه وی را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند .

وی گفت: این متهم در بازجویی های به عمل آمده با مشاهده ادله و مستندات پلیسی لب به اعتراف گشود و به ۱۰ فقره سرقت احشام از این شهرستان و شهرستان های دیگر اعتراف کرد.

شفقی با اشاره به اینکه متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شد، به شهروندان توصیه کرد: مراقبت‌های لازم در خصوص پیشگیری از سرقت را به عمل آورده و هرگونه موارد مشکوک را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف بیش از ۱۷ کیلوگرم مواد مخدر در بناب

فرمانده انتظامی شهرستان بناب همچنین از کشف ۱۷ کیلو و ۹۵۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ شفقی افزود: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر فعالیت می کند، شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار مأموران کلانتری ۱۱ شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی بناب تصریح اعلام کرد: مأموران در تحقیقات اولیه متهم را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه موقع پیاده شدن از یک دستگاه اتوبوس مسافربری دستگیر و در بازرسی از ساک دستی متهم مقدار ۱۷ کیلو و ۹۵۰گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

این مقام انتظامی گفت: متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ شفقی با اشاره به اینکه برخورد با سودجویان و مقابله با قاچاقچیان به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را سریعاً با شماره تلفن و سامانه پیامکی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.