گردشگری و توریسم

اردکان ظرفیت تبدیل به شهر هوشمند را دارد

محمدرضا دشتی اردکانی روز پنجشنبه در نشستی با مسوولان شهرستان با گرامی‌داشت یوم الله ۱۵ خرداد سالروز قیام مردم ورامین و نیز سالگرد امام راحل افزود:گسترش صنایع باید به سمت پاک باشد و اردکان باید در سطح کشور به عنوان شهر هوشمند مطرح شود .

وی اضافه کرد: قیام امام خمینی (ره) تحول بزرگی در منطقه و جهان به وجود آورد، ما هم به تبعیت از این بزرگوار اهداف آن حضرت را در جمهوری اسلامی دنبال می کنیم .
وی اضافه کرد: ما باید در استقرار نظام کمک کار هم باشیم و تعهداتی که نسبت به نظام داریم باید آن را ادا کنیم.

منتخب مردم اردکان تصریح کرد: یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با پیام مقام معظم رهبری رسما کارش را آغاز کرد، حضرت آقا به مباحث اقتصادی و فرهنگی و عدالت اجتماعی تاکید داشتند و از مجلس یازدهم خواستند تحول گرا باشد .
دشتی اردکانی با اشاره به سخنان رییس جمهوری در جلسه شروع کارش اظهار داشت : آنچه در دستور کار مجلس  قرار گرفت حمایت از دولت و کمک به رفع مشکلات مردم بود .
وی در ادامه از مسوولان اردکان خواست که با یکدیگر همدل و همکار باشند تا بسیاری از مشکلات  رفع شود.

وی همچنین یادآور شد : ملموس ترین مشکلات اردکان نداشتن آب مطلوب و شیرین و کمبود انسولین برای بیماران است که قول مساعد از وزیران مربوطه گرفته شد و در اسرع وقت این ۲ مشکل رفع می شود .
منتخب اردکان در مجلس با بیان اینکه با وجود مشکل کمبود بودجه، با همدلی مشکلات را از لحاظ  قانونی می توان حل کرد، ادامه داد: بودجه سال ۹۹ در حالی بسته شد که بحث کرونا را نداشتیم  حال آنکه نصف بودجه صرف این معضلات شده است.

دشتی اردکانی در ادامه ضمن تشکر از افرادی که ۴۰ سال گذشته برای انقلاب زحمت کشیده اند افزود: لازم است از نمایندگان تمام ادوار مردم اردکان به خصوص محمدرضا تابش که زحمت ۲۰ ساله کشیده اند تشکر کرد .

وی ادامه داد: افرادی نظیر کادر درمانی شهرستان ، گروه های جهادی و مردمی که به صورت خودجوش در درمان و  جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تلاش کرده اند، قدردانی کرد.
منتخب اردکان در ادامه ، سخنان مقام معظم رهبری را سرلوحه کار و چراغ راه مجلس یازدهم دانست و گفت: مجلس کنونی انقلابی و جهادی است که جدیت و فعالیت زیادی را از روز اول نشان داده است .
دشتی اردکانی اظهار امیدواری کرد که با طرح  و انتقال مشکلات مردم اردکان به آقای « محمدباقر قالیباف»  رییس مجلس،  گام هایی در جهت رفع آن برداشته شود و از مسوولان خواست با برنامه ریزی و ارایه راه حل در توسعه و توانمندسازی مردم اردکان تلاش و تحولی بزرگ ایجاد کنند .
وی با اشاره به شعارهای انتخاباتی خود از جمله رفع آلودگی  و ساماندهی صنایع گفت: با تحولات بزرگ تری راه مسوولان دیگر شهرستان را ادامه می دهم .

دشتی اردکانی در ادامه تاکید کرد: مسوولان همدلی را فراموش نکنند و مردم اعم از مسلمانان ، اقلیت دینی زرتشتی ،اهل سنت ، گروه ها و جناح های مختلف سیاسی و همه افراد بدانند در دفتر نمایندگی برای شنیدن مشکلاتشان همواره باز است .

  مرکز شهرستان ۹۸ هزار نفری اردکان در ۶۰ کیلومتری شمال غربی شهر یزد قرار دارد.