گردشگری و توریسم

پرداخت به‌موقع قبوض، مخابرات را در ارائه خدمت مطلوب یاری می‌کند

همایون دلجویی روز سه‌شنبه در مراسم قرعه‌کشی جشنواره «یک پرداخت و ۹۰ جایزه» همراه اول، ویژه مشترکان تلفن‌های همراه دائمی استان زنجان که با حضور نماینده دادستان برگزار شد، اظهار داشت: هدف از برگزاری جشنواره‌های تشویقی همراه اول، ایجاد انگیزه به جذب مشترکان جدی، ترغیب آن‌ها به پرداخت قبض‌ها، ارائه خدمات بیشتر به مشتریان و بهره‌مندی از سیستم‌های جدید همراه اول است.
وی خاطرنشان کرد: به دلیل شیوع بیماری کرونا و جهت رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، برنامه‌های مخابرات با محدودیت برگزار می‌شود.
دلجویی خاطرنشان کرد: مخابرات برای انجام رسالت خود طی سال قبل فعالیت‌های خوبی انجام داده که بر این اساس، شرکت همراه اول در ماه‌های پایانی سال قبل و امسال توانست ۲۰۰ سایت را برای استفاده بهتر مردم ار خدمات، ارتقا دهد.
سرپرست مخابرات منطقه زنجان با اشاره به فرا رسیدن سالگرد رحلت امام خمینی(ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد، یاد و خاطره امام(ره) و شهدا را گرامی داشت.
مدیر تجاری مخابرات منطقه زنجان نیز ضمن معرفی جشنواره یک پرداخت و ۹۰ جایزه، گفت: این جشنواره در مدت زمان سه ماه (بهمن  و اسفند ۹۸ و فروردین ۹۹) اجرا شد و به ازای هر ۱۰۰۰ تومان پرداخت کارکرد قبوض تلفن همراه دائمی، یک امتیاز به مشترک مربوطه اختصاص یافته است.
علی احمدی اظهار داشت: در این جشنواره، پنج دستگاه گوشی هوشمند تلفن همراه، سه دستگاه دوچرخه، ۳۰ خط تلفن ثابت، ۵۰ سرویس باند پهن ADSL یا VDSL و ۲ شماره تلفن ثابت رُند طلایی به عنوان جایزه در نظر گرفته شده و امروز ۹۰ برنده خوش‌شانس این جشنواره پس از انجام قرعه‌کشی، مشخص و معرفی شدند.
حسام فغفوری، مدیر مخابرات منطقه زنجان نیز گفت: به منظور جلوگیری از سوء استفاده‌های احتمالی کلاهبرداران از سوی روابط عمومی مخابرات زنجان با برندگان تماس گرفته خواهد شد و پس از دعوت به مخابرات منطقه زنجان و احراز هویت مشترکان (برندگان)، هدایای آن‌ها طی مراسم جداگانه به صورت حضوری تحویل خواهد شد.