گردشگری و توریسم

ترافیک در جاده های هراز و فیروزکوه سنگین است

سرهنگ سیاوش محبی شامگاه دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: در حال حاضر ترافیک در مسیرهای امام رضا (ع) و آزاد راه حرم تا حرم سنگین است و روز جمعه ۱۶ خرداد ماه همزمان با بازگشت مسافران از استان های شمالی در مسیر هراز محدودیت ترافیک اعمال خواهد شد.

وی  با اشاره به جزئیات محدودیت ترافیکی روز جمعه  اظهار داشت: در مسیر هراز، تردد از سمت رودهن به سمت آمل  از ساعت ۱۲ممنوع و ساعت ۱۴ تردد از آب اسک به سمت رودهن یکطرفه می شود و محدودیت های اعمال شده تا ساعت ۲ بامداد روز بعد ادامه خواهد داشت.

فرمانده ویژه پلیس راه شرق استان تهران با اشاره به ترافیک سنگین جاده های شمالی در تعطیلات پیش رو مصادف با سالگرد ارتحال امام خمینی (رض) اظهار داشت: رانندگان قبل از عزیمت به سفر اطلاعات جاده ها را از سامانه ۱۴۱ راهداری و یا سایت ۱۲۰ راهور دریافت کنند.

محبی ضمن تاکید بر مدیریت زمان سفر در تعطیلات پیش رو خاطر نشان کرد:توصیه می شود رانندگان ضمن مدیریت زمان رفت و برگشت  به قوانین راهنمایی و رانندگی توجه داشته باشند و با پرهیز از سرعت و سبقت غیر مجاز سفری ایمن داشته باشند.

وی ادامه داد: تاکنون در جادههای منتهی به استان های شمالی حادثه ای گزارش نشده و ماموران پلیس راهور در حال حاضر و در طی تعطیلات پیش رو به طور شبانه روزی بر تردد رانندگان در مسیرهای هراز و فیروزکوه نظارت دارند.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.