گردشگری و توریسم

نام نویسی از دانش آموزان اول ابتدایی در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد

هادی زارع پور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این نام نویسی همزمان با سراسر کشور تا اواخر تیرماه ۱۳۹۹ ادامه خواهد داشت.

وی افزود: کودکان پسر و دختر کهگیلویه و بویراحمد که دارای سن ۶ سال تمام هستند می توانند در مدارس ابتدایی این استان نام نویسی کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: دریافت هرگونه وجه نقد به جز هزینه های بیمه و کتاب از دانش آموزان پایه اول ابتدایی این استان هنگام نام نویسی آنها در مدارس استان ممنوع است.

زارع پور عنوان کرد: نام نویسی از دانش آموزان مقطع ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد در پایه های مبانی از سوی مدیران مدارس این استان انجام می شود.

وی ابراز داشت: رعایت مسائل بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی هنگام نام نویسی از دانش آموزان پایه اول ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد برای جلوگیری از گسترش بیماری کرونا در این استان ضروری است.

زارع پور گفت: هرگونه تخلف هنگام نام نویسی از دانش آموزان پایه اول ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد به مسؤولان واحدهای ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره های آموزش و پرورش ۱۳ شهرستان و منطقه آموزشی این استان اطلاع داده شده یا با شماره تلفن ۰۷۴۳۳۲۲۲۰۳۸ تماس گرفته شود.

افزون بر ۱۶۱ هزار دانش آموز پسر و دختر مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم در کهگیلویه و بویراحمد تحصیل می کنند.