گردشگری و توریسم

فاز دوم عملیات اجرایی طرح گردشگری تفرجگاه ازناو خلخال آغاز می‌شود

فرهاد سبحانی  روز پنجشنه در حاشیه بازدید از  روند عملیات اجرایی احداث برج بنیاد مسکن استان اردبیل  در خلخال افزود: فاز اول پروژه گردشگری ازناو خلخال توسط بنیاد مسکن اجرا و به پایان رسیده است.

وی همچنین بیان کرد:  بهره برداری از فاز اول مجتمع تجاری بزرگترین برج تجاری ،اداری ،،مسکونی ،تفریحی وخدماتی این بنیاد در شهر خلخال با 13 طبقه تا پایان نیمه دوم سال آینده آغاز خواهد شد .

مدیر کل بنیاد مسکن استان اردبیل اظهار کرد:این برج با زیر بنای بیش از چهار هزار مترمربع با پیش‌بینی احداث بزرگترین فروشگاه و راه‌اندازی ۸۰ واحد تجاری ، شهربازی سرپوشیده و ده‌ها واحد مسکونی در طبقات فوقانی در زمین این بنیاد واقع در خیابان ولیعصر شهر خلخال  در حال احداث است.

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی این پروژه از اردیبهشت سال گذشته آغاز و با بارش اولین برف پاییزی اجرای آن متوقف شد، اظهارداشت: با مساعد شدن شرایط جوی منطقه عملیات اجرایی طرح شتاب گرفته و تلاش می‌شود برابر با برنامه زمان‌بندی شده در مدت ۳۰ ماه  این پروژه  تکمیل شود.

وی با بیان اینکه برای اجرای کامل این پروژه بالغ بر ۷۰۰ میلیارد ریال هزینه می شود افزود: تاکنون برای خاک‌برداری ،اجرای  فونداسیون و سقف طبقات زیرزمین و همچنین طبقات اول و دوم این پروژه بزرگ بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

سبحانی با اشاره به پیش فروش تعدادی از واحدهای تجاری  در حال ساخت این پروژه اظهارداشت: تلاش بنیاد مسکن استان عمل به تعهدات در قبال فروش واحدهای تجاری وتحویل در موعد مقرر به صاحبان واحدها است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل گفت: با تکمیل طبقات اول و دوم تعداد جدیدی از واحدهای تجاری طبقات بالای برج از طریق اعلام آگهی رسمی به متقاضیان واگذار خواهد شد.