گردشگری و توریسم

سرپرست شاهین بوشهر: این تیم بازیکن کرونایی ندارد

کرم ایزدپناه روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با این وجود برخی رسانه‌ها در این شرایط سخت و بحرانی بدون اطلاع دقیق اقدام به انتشار شایعه و اخبار غیر واقعی می‌کنند که باعث نگرانی و تشویش یک مجموعه بزرگ و پرطرفدار می‌شوند و خانواده‌های بازیکنان را هم تحت تاثیر و نگرانی قرار می‌دهند.

وی بیان کرد: به دنبال انتشار اخبار صحیح و شفاف سازی در زمینه تست کرونای بازیکنان هستیم  زیرا سلامت جامعه و مجموعه باشگاه تحت تاثیر خواهد بود و انتظار است تمامی خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری اخبار صحیح و دقیق را منابع رسمی دریافت و از گمانه زنی پرهیز کنند.

ایزدپناه در باره اقدامات بهداشتی انجام شده اظهار داشت: ضد عفونی دفتر باشگاه و همه اماکن تمرینی تیم و تمامی آزمایش‌ها توسط باشگاه در ۲ نوبت بر اساس پروتکل بهداشتی ابلاغی با همکاری مرکز بهداشت و درمان شهرستان بوشهر و هماهنگی با هیات پزشکی ورزشی استان و فدارسیون پزشکی ورزشی انجام شده‌است.

وی افزود: باشگاه شاهین هیچ چیزی برای مخفی کردن ندارد و هر اتفاقی را طبق پروتکل اطلاع رسانی خواهد کرد.

پیش از این فضای مجازی و سایت‌های خبری استان بوشهر وجود ۲ بازیکن کرونایی در میان اعضای تیم شاهین شهرداری بوشهر مطرح کرده بودند.

تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر اکنون ۱۶ امتیاز در رده پانزدهم جدول لیگ برتر فوتبال کشور قرار دارد.

سرمربی این تیم نیز به دلیل حضور در کرواسی تاکنون موفق به حضور در بوشهر نشده و ماکسیم کویلیتایا و لوکاگادرانی ۲ بازیکن گرجستانی شاهین نیز برای ملحق شدن به تمرین‌های تیم در بوشهر وضعیتی مشابه دارند.