گردشگری و توریسم

استاندار چهارمحال و بختیاری:احداث آب‌گیر طرح بن به بروجن تسریع شود

اقبال عباسی شامگاه سه‌شنبه در ستاد اقتصاد مقاومتی چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: شرکت آب منطقه‌ای استان موظف است تا هر چه سریع‌تر نسبت به آغاز عملیات اجرایی احداث آب‌گیر طرح انتقال آب بن به بروجن اقدامات لازم را انجام دهد.

وی افزود: اجرای طرح انتقال آب بن به بروجن در هیچ نقطه‌ای از آن مشکل اجتماعی ندارد و هیچ مسوولی نمی‌تواند جلوی اجرای این طرح را بگیرد.

عباسی تصریح کرد: اجرای تمامی طرح‌های مرتبط با اقتصاد مقاومتی، جهش تولید و پروژه‌های جدید مورد نیاز در روند توسعه چهارمحال و بختیاری باید با جدیت و به‌ صورت اولویت‌دار دنبال و اجرایی شود.

وی یادآور شد: طرح‌های حوزه راه، راه‌آهن، کشاورزی و آب‌رسانی به‌ویژه بن به بروجن از اولویت خاصی برای چهارمحال و بختیاری برخوردار است.

استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: از این پس مدیران دستگاه‌های اجرایی استان موظفند تا در هر نشست میزان پیشرفت پروژه نسبت به جلسه قبلی را گزارش و راهکارهای لازم برای رفع مشکلات احتمالی را ارایه کنند.

وی گفت: جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری طرح‌های تولید گلخانه‌ای و آبیاری نوین را به‌ صورت اولویت‌دار در دستورکار برنامه‌های توسعه‌ای خود قرار دهد.

عباسی تاکید کرد: برای تسریع در اجرای طرح‌های این حوزه از کمک‌های فنی و اعتباری مبلغی به پروژه‌های توسعه کشت گلخانه‌ای اختصاص می‌یابد.

وی افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری موظفند وضعیت طرح‌های توسعه‌ای استان را به‌ صورت مستمر نظارت کنند تا روند اجرای این طرح‌ها در لایه‌های کارشناسی دچار مشکل و رکود نشود.

به گزارش ایرنا، در این نشست گزارشی از روند و وضعیت اجرای ۳۰ طرح مرتبط با اقتصاد مقاومتی چهارمحال و بختیاری ارایه شد.

طرح انتقال آب بن به بروجن آب شرب مورد نیاز بیش از ۴۰۰ هزار نفر از مردم استان را تامین می کند.