اماکن دیدنی ایران

معرفی تاثیرگذارترین سلبریتی در شبکه‌های اجتماعی


قاصدک 24

با وجود این‌که سلنا گومز دارای بیشترین طرفدار در شبکه‌های اجتماعی نیست، مارک زاکربرگ او را تاثیرگذارترین چهره در اینستاگرام و فیس‌بوک می‌داند.

ایران آرت: مارک زاکربرگ موسس ۳۶ ساله فیس بوک و مدیرعامل اینستاگرام و واتساپ اخیرا در گفتگوی جدیدش سلنا گومز خواننده و بازیگر ۲۷ ساله را مهم‌ترین و تاثیرگذارترین فرد اینستاگرام و فیس بوک نامید.

او در این باره گفت: “با وجود اینکه سلنا گومز، بیشترین فالور رو در اینستاگرام را ندارد اما تنها شخصی هست که توانایی ایجاد تغییراتی در این برنامه برای کمک به دیگران دارد و به نظر من مهم‌ترین و تاثیرگذارترین شخص در اینستاگرام و فیس بوک است”

‌سلنا گومز اولین شخصی بود که در اینستاگرام به ۱۰۰ میلیون فالوور رسید و مدت ها بیشترین تعداد دنبال‌کننده را در فضای اینستاگرام داشت. اما طی چند سال اخیر با کم شدن فعالیتش به دلیل مشکلات شخصی و بیماری‌اش این جایگاه را در اینستاگرام از دست داد.

​در حال حاضر عنوان پرطرفدارترین سلبریتی در اینستاگرام در اختیار کریستیانو رونالدو، ستاره تیم فوتبال یوونتوس و تیم ملی پرتغال است. پس از او آریانا گرانده خواننده و دواین جانسون بازیگر قرار دارند. سلنا گومز نیز در رتبه بعدی است.

۱۰ صفحه پرفالوور اینستاگرام به ترتیب زیر هستند:

اینستاگرام: ۳۵۰ میلیون

کریس رونالدو: ۲۲۰ میلیون

آریانا گرانده: ۱۸۷ میلیون

دواین جانسون: ۱۸۴ میلیون

سلنا گومز: ۱۷۷ میلیون

کایلی جنر: ۱۷۷ میلیون

کیم کارداشیان: ۱۷۱ میلیون

مسی: ۱۵۲ میلیون

بیانسه: ۱۴۶ میلیون

نیمار: ۱۳۸ میلیون


صوفی