گردشگری و توریسم

رعایت موازین بهداشتی باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود

«غلامرضا مرتضوی» روز سه‌شنبه در دوازدهمین جلسه شهرستانی مدیریت بیماری کرونا در سراسری جلسات شهرداری سنقر با بیان اینکه تعداد مبتلایان چند روز اخیر در استان افزایش داشته است، افزود: باتوجه به نظرات متخصصان و صاحب نظران استفاده از ماسک، رعایت بهداشت فردی، خود مراقبتی و رعایت اصل فاصله‌گذاری از مهمترین راه های مقابله با بیماری کرونا است.

رییس ستاد مدیریت کرونا در سنقر و کلیایی همچنین با بیان اینکه باتوجه به تصمیمات ستاد ملی، برداشتن موانع و محدودیت ها به صورت مرحله ای در حال انجام است، از مردم خواست تا با ایجاد هم افزایی و همکاری بیشتر با مسوُولان در مدیریت کرونا و تسریع در رفع محدودیت ها کمک کنند.

پیگیری و اجرایی شدن مصوبات جلسات گذشته مدیریت کرونا از تاکیدات سرپرست فرمانداری سنقر و کلیایی بود.

رییس شبکه بهداشت و درمان سنقر و کلیایی هم در ادامه این جلسه اظهارداشت: مهمترین مساله امروز ما بی تفاوت بودن مردم نسبت به ویروس کووید ١٩ است.

 کریمی در ادامه با بیان اینکه همکاری مردم با شبکه بهداشت و درمان در مدیریت بیماری کرونا پر اهمیت است افزود:  مبتلایان در شهرستان میان تمام سنین وجود دارد و بیشترین تعداد مبتلا به سنین بین ۴١ تا ۵٠ سال اختصاص دارد.

شهرستان سنقر و کلیایی با بیش از ۸۱ هزار نفر جمعیت در ۸۵ کیلومتری شمال شرقی کرمانشاه دارای ۲۷۱ روستا، ۲ شهر و هشت دهستان است.