گردشگری و توریسم

شهید سلیمانی افسانه شکست‌ناپذیری صهیونیسم را باطل کرد

حجت الاسلام علی علیدادی سلیمانی در آیین روز قدس امروز در روز آخرین جمعه ماه مبارک رمضان افزود: شهیدسلیمانی بود که در فلسطین اشغالی راهبرد دفاع را به راهبرد هجوم مبدل و مقاومت را از پرتاب سنگ به پرتاب موشک نقطه زن سوق داد.

حجت‌الاسلام علیدادی سلیمانی اظهار داشت: با طرح های شهیدسلیمانی افسانه شکست‌ناپذیر صهیونیسم باطل و زنگ نابودی اسرائیل و صهیونیسم به صدا درآمد.

فتح خرمشهر یکی از پرافتخارترین دستاوردهای انقلاب اسلامی

وی با تبریک سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر گفت: فتح خرمشهر با تفکر انقلابی و اقدام جهادی باحضور جوانان انقلابی یکی از پرافتخارترین و موثرترین دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران است.

امام جمعه رابر با تبریک پیشاپیش فرا رسیدن عیدسعید فطر بیان داشت: نماز عید فطر امسال باتوجه به شیوع کرونا نسبت به سال‌های قبل متفاوت خواهد بود و اگر امسال بخواهیم این ویروس را برای سلامت مردم عزیز مدیریت کنیم نباید اجتماع داشته باشیم و به همین منظور نماز عید فطر شهرستان رابر در چهار نقطه حسینیه جامع این شهر، مسجدالرضا رابر ، مسجد جامع روستای سیه بنوییه و مسجد امام حسین(ع) شهر هنزا درساعت هفت و ۱۵ دقیقه صبح روز عید برگزار می‌شود.

تمهیدات سخت‌گیرانه برای ورود گردشگران به رابر اتخاذ شود

وی تصریح کرد: مدیران این شهرستان و اعضای ستاد مبارزه با کرونا تمهیدات محکم و سخت‌گیرانه در جلوگیری از ورود مهمانان و گردشگران به شهرستان را در ۲ بخش مرکزی و هنزا در نظر بگیرند که بتوانیم این ویروس را مدیریت کنیم.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی با اشاره به تعطیلات عید سعید فطر، طبیعت، گردشگری و منطقه خوش آب و هوای رابر و احتمال جذب گردشگر در ایام تعطیلات عید فطر افزود: با همه احترامی که به مهمانان و گردشگران قائلیم در راستای پیشگیری از ویروس کرونا و حفظ سلامت مردم از پذیرش گردشگر معذوریم.

امام جمعه رابر همچنین از اعضای ستاد مبارزه با کرونای این شهرستان، مدیر، کارکنان شبکه بهداشت و پزشکان و پرستاران بیمارستان رابر در مدیریت ویروس کرونا تشکر و قدردانی کرد.