گردشگری و توریسم

آزادی فلسطین، اولین مساله مسلمانان است

حجت الاسلام سید سعید لواسانی صبح جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اگر از فساد سخن می گوئیم، یکی از مصادیق فساد کبیر رژیم صهیونیستی است و اگر از عدالت سخن می گوئیم یعنی از مصادیق عدالت سرزمین اسلامی فلسطین به آغوش اسلام است.

وی تاکید کرد: آزادی قدس دور نیست؛ هرگاه مومنانه در راه خدا مقاومت کنیم، خداوند پیروزی را هدیه میدهد.

امام جمعه لواسان تصریح کرد: امروز مسلمانان بیدار شده‌اند. اگر چه برخی سران کشورهای اسلام مزدور غربیان استعمارگر هستند، اما تنفر از غده صهیونیستی به حدی رسیده است که طلیعه فتح قدس شریف را ببینیم.

ِلواسانی اذعان داشت: برخی افراد نادان القا می کنند فلسطینیان ناصبی هستند و با ایران هم بدند، آنها نمی دانند که قدس قبله اول مسلمانان، فلسطین سرزمین اسلامی و رژیم کودک کش صهیونیستی هم نامشروع است.

وی خاطرنشان کرد: فلسطینیان هم فریاد درخواست کمک شان بلند است و سکوت ما در حکم تائید جنایات رژیم صهیونیستی و حتی مشارکت با آنان است.

امام جمعه لواسان بیان داشت: همه جهان باید بدانند و باور کنند که فلسطین فقط یک راه حل دارد و آن نابودی رژیم منحوس صهیونیستی است. این رژیم مثل یک ویروس خطرناک است که باید نابود شود و این عین عدالت است.

لواسانی یادآور شد: امسال نمی توانیم راهپیمایی روز قدس را برگزار کنیم، اما دلمان با فلسطین عزیز است.

به گزارش ایرنا، برگزاری مراسم راهپیمایی روز قدس به دلیل شیوع بیماری کرونا در تمام نقاط مختلف کشور لغو شد.

روز قدس مناسبتی جهانی و روزی رسمی در تقویم جمهوری اسلامی ایران است که در آخرین جمعه رمضان با اقداماتی نظیر راهپیمایی در حمایت از ملت فلسطین برگزار می‌شود.