گردشگری و توریسم

فرمانده جدید پلیس فرودگاه کیش معرفی شد

به گزارش ایرنا در این مراسم که پنجشنبه با حضور حجت الاسلام و المسلمین  احمد حسن زاده امام جمعه کیش و سعید پورعلی دبیر شورای تأمین این جزیره برگزار شد، سردار حسن مهری فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور  در سخنانی تحقق بیانیه گام دوم انقلاب  را سرلوحه ماموریت‌های پلیس فرودگاههای کشور عنوان کرد و  افزود: تأمین امنیت پروازها و اجرای وظیفه به عنوان ضابط قضائی دو مسئولیت مهم نیروهای پلیس فرودگاه ها است.

همچنین امام جمعه کیش با اشاره به نقش نیروی انتظامی در نظم و آرامش جامعه گفت: مردم عزیز ما علاقه خاصی به نیروی انتظامی دارند و این مجموعه را در خدمت امنیت و آرامش خودشان می بینند.

حجت الاسلام والمسلمین احمد حسن زاده افزود: : امنیت مطلوب و پایدار امروز ما ثمره تلاش های مجموعه نیروهای  انتظامی است و رضایت مندی  مردم  از پلیس و نشان دهنده  ولایتمداری  نیروهای زحمتکش ناجا است.

همچنین در این مراسم ،دبیر شورای تأمین جزیره کیش گفت: وظیفه نیروی انتظامی تولید و حفظ امنیت پایدار است که با رویکرد اجتماعی و مردمی موفق بوده و سرمایه اجتماعی خود، اعتماد عمومی مردم به این سازمان را افزایش داده است.

سعید پورعلی افزود:  حرکت جهادی را یکی از شاخصه های نیروهای پلیس دانست و افزود: نیروی انتظامی به واسطه گستردگی تماس با مردم در عرصه اعتماد سازی و مقابله با توطئه های دشمنان موفق بوده است.

فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش نیز در این مراسم خدمت با پیشکسوتان ناجا را که دارای شجاعت، رأفت ، مهربانی و شاخصه های پلیس تراز جامعه اسلامی هستند را یک افتخار عنوان کرد.

سرهنگ علی اصغر جمالی  اخلاق مداری و تعامل مطلوب با جامعه را از شاخصه های  مردمی بودن پلیس ذکر کرد و آنرا نعمتی الهی دانست.