گردشگری و توریسم

راه‌اندازی بازارچه‌های عرضه مستقیم کالا در چهارمحال و بختیاری هدفگذاری شد

محمدرضا رییسی روز پنجشنبه در ستاد تنظیم بازار چهارمحال و بختیاری افزود: هدف این است تا بازارچه‌های محلی مشابه میدان میوه و تره‌بار تهران در استان راه‌اندازی شود تا بتوان با حذف واسطه‌ها، تولیدات استان را با قیمت مناسب به مصرف‌کنندگان عرضه کرد.

وی ادامه داد: این محور مهم از محورهای پنچ‌گانه ستاد تنظیم بازار ابلاغی وزیر کشور است که در راستای تحقق آن باید تمامی دستگاه‌های مربوطه همکاری کنند.

رییسی، توجه به ظرفیت تعاون روستایی، بهره‌گیری از ظرفیت تشکل‌های مردمی و اتحادیه‌ها، به حداقل رساندن آثار کمبود کالاها و مدیریت همزمان تولید، عرضه و نظارت بر بازار را از دیگر محورهای اولویت‌دار ستاد تنظیم بازار در سالجاری برشمرد.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری خاطر نشان کرد: اقدامات و فعالیت‌های انجام شده در این محورها باید به صورت فصلی تهیه و به وزارت کشور ارسال شود.

به گزارش ایرنا، در این نشست به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری به بررسی برخی مشکلات تنظیم بازار در استان نظیر کمبود نهاده‌های دامی، مشکلات حمل و نقل و افزایش کرایه‌ کامیون‌ها، بررسی راهکارهای رفع کمبود برنج خارجی و تاکید بر تشدید نظارت‌ها و رسیدگی سریع‌تر به پرونده‌های اصناف متخلف پرداخته شد.