گردشگری و توریسم

بیمارستان امام رضا (ع) مشهد از پوشش اختصاصی بیماران کرونایی خارج شد

دانشگاه علوم پزشکی مشهد روز پنجشنبه به نقل از جانشین رییس این دانشگاه گزارش داد: با توجه به کاهش آمار بستری بیماران مبتلا به بیماری کووید-۱۹، بیمارستان امام رضا(ع) از مرکز اختصاصی درمان مبتلایان  به کرونا خارج شد.
دکتر شاپور بدیعی افزود: بدین ترتیب بیماران مبتلا به کووید-۱۹ بستری در این مرکز به بخش های محدودتری انتقال می یابند و بیمارستان پس از انجام مراحل ضد عفونی و گندزدایی کامل برای ارائه خدمات به سایر بیماران آماده می شود.
جانشین رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: این اقدام به معنای تعطیلی بخش‌های کرونایی نیست و اکنون چند بخش بیمارستان امام رضا (ع) و بیمارستان شریعتی همچنان به عنوان مرکز بستری بیماران کرونایی فعال هستند.
بدیعی افزود: مردم  عزیز کاهش روند بیماران بستری را نباید به معنای اتمام ویروس کرونا تلقی کنند و همچنان باید نسبت به رعایت اصول بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی توجه ویژه داشته باشند.
در دوران شیوع کرونا سه بیمارستان امام رضا (ع)، شریعتی و قائم (عج) در مشهد به درمان مبتلایان به کرونا اختصاص یافتند.

به گفته رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تا ظهر روز چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۹، ۱۲۶ هزار و ۹۴۹ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و با فوت ۶۴ تن در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به هفت هزار و ۱۸۳ تن رسید.