گردشگری و توریسم

آمادگی آسایشگاه کهریزک برای دریافت فطریه و کفاره روزه‌داران

محمدعلی احمدی تنکابنی روز پنجشنبه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به نگهداری، درمان و توانبخشی از ۳ هزار مددجوی سالمند، معلول، بیمار مبتلا به ام اس، کودکان معلول ذهنی و کودکان اختلال اتیسم در این موسسه اظهار داشت: خیرین و نیکوکاران می‌توانند علاوه بر فطریه، انواع هدایای نقدی و غیر نقدی خود را به کهریزک اهدا کنند.

وی عنوان کرد: در ۲ روز تعطیلات عید سعید فطر، صندوق‌های دریافت فطریه و کفاره در محل آسایشگاه خیریه کهریزک و بیش از ۵۰۰ نقطه از میدان‌ها و معابر اصلی شهر تهران و البرز تعبیه شده تا بار دیگر، همچون سالیان گذشته مردم نوعدوست و دین باور شهر و دیارمان به مشارکتی معنوی دعوت شوند.

مدیر روابط عمومی ‌و ‌امور بین‌الملل‌ موسسه خیریه‌ کهریزک یادآور شد: این اقدام در واقع مشارکتی است که از محل آن، قسمتی از هزینه‌های زندگی بخشی به خانواده بزرگ و سه هزار نفری کهریزک تأمین خواهد شد.
وی افزود: نیکوکاران می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی این موسسه به نشانی www.kahrizakcharity.com و یا تماس با سامانه ۴۲۱۱۴ دفتر جلب مشارکت‌های مردمی درباره نحوه پرداخت کفاره و وجوه نقدی اطلاعات کسب کرده و سهمی در شادی‌بخشی به نیازمندان داشته باشند.

به گزارش ایرنا، آسایشگاه خیریه کهریزک بنیادی غیردولتی، غیرانتفاعی و مردمی است که از ۴۵ سال پیش، فعالیت خود را درخدمت رسانی به همنوعان نیازمند آغاز کرده است.
این آسایشگاه با همت والای شادروان دکتر حکیم زاده از سال ۱۳۵۱ با مختصر امکانات ابتدایی و همراهی یاران وی با اسکان انگشت شمار سالمندان نیازمند و بی سرپرست، فعالیت خود را آغاز کرد. آسایشگاه کهریزک هم اکنون در ۴۲۰ هزار مترمربع مساحت و ظرفیت بستری هزار و ۷۵۰ نفر مددجو مشغول خدمت رسانی است.