گردشگری و توریسم

مقابله با قاچاق کالا و افزایش امنیت رویکرد نیروی انتظامی است

سرتیپ قاسم رضایی شامگاه یکشنبه در دیدار با  نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه یزد افزود: در مرزهای کشور تسهیل تجارت به جد در دستور کار قرار دارد و در حوزه دریا ، بنادر و گمرکات علاوه بر اینکه با قاچاق کالا که مطالبه جدی مقام معظم رهبری و ملت ایران است به صورت ویژه ورود پیدا کردیم.

وی با اشاره به اینکه در سال‌جاری اقدام‌های بسیار خوبی توسط ناجا  انجام شد، ادامه داد: در این حوزه به صورت مضاعف کار انجام شده تا بتوانیم زمینه تحقق شعار سال را فراهم کنیم و با توجه به نقش نیروی انتظامی در این راستا  قطعا این اقدام‌ها تاثیر گسترده‌ای به دنبال دارد. 

جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه مشکلات و ناامنی‌ها نشات گرفته از عوامل مختلفی است اظهار کرد:  نیروی انتظامی با بررسی‌های دقیق به علت‌ مشکلات و مسائل رسیده و تا زمانی که این علت‌ها را درمان نکنیم  قطعا به صورت مداوم با معلول‌هایی از جمله سرقت مواجه هستیم .

رضایی با اشاره به اینکه در استان‌ها اقدام‌های بسیار خوبی انجام شده گفت: نیروی انتظامی موثرترین مولفه در امنیت ملی و تامین کننده امنیت داخلی کشور است و به فرمایش مقام معظم رهبری نیروی انتظامی در عرصه‌های مختلف خوش درخشیده است.

وی با بیان اینکه در استان یزد به لحاظ اقداماتی که در حوزه‌های انتظامی صورت می گیرد وضعیت خوبی داریم بیان کرد: این نیرو نگاه کاری خود را بر اساس منویات مقام معظم رهبری قرار داده است.

همچنین نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با تاکید بر ضرورت تشکیل سازمان امر به معروف و نهی از منکر گفت: پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی نیازمند احیای امر به معروف و نهی از منکر است.

آیت الله محمدرضا ناصری یزدی با  قدردانی  از نیروی انتظامی و اقدام‌های گسترده‌ای که در راستای تامین امنیت ایران اسلامی انجام می دهد، گفت: یقین داریم که با وجود این اخلاص‌ها و اقدام‌های خالصانه هیچ زمانی دشمن نمی‌تواند به اهداف خود دست پیدا کند.

امام جمعه یزد به فتنه‌ها و توطئه‌های دشمنان اشاره کرد و افزود: دشمن با تمام توان و با استفاده از همه ابزارهای رسانه‌ای و شبکه‌های اجتماعی خود به دنبال بی اعتمادی مردم نسبت به نظام هستند و  مشکلات را با وجودی که نسبت به کشورهای خودشان بسیار کم است ،بزرگ‌نمایی می‌کنند.

ناصری یزدی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی در یزد خوب عمل کرده  ادامه داد:   هماهنگی خوبی بین این نیرو  و دیگر نهادهای امنیتی از جمله سپاه وجود دارد و همین موضوع سبب شده که امروز امنیت استان  در شرایط خوبی باشد.