اماکن دیدنی ایران

مرغ گران شد


قاصدک 24

گزارش جدید سازمان مدیریت میادین میوه و تره‎بار از گران شدن قیمت مرغ نسبت به هفته گذشته در بازار خبر می‌دهد.

ایرنا: طبق نرخنامه بیست و هفتم اردیبهشت این سازمان، قیمت هر کیلوگرم مرغ کامل ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان اعلام شده است. این در حالی است که هفته گذشته هر کیلوگرم مرغ کامل به قیمت ۹ هزار و ۸۰۰ تومان به فروش رسید. این گزارش، قیمت انواع گوشت مرغ قطعه‌بندی، بسته‌بندی، فرآورده‌ها و انواع آلایش خوراکی تازه مرغ را ارائه می‌کند.

مرغ ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان

مصرف‌کنندگان گوشت مرغ بدانند که برای خرید هر کیلوگرم گوشت مرغ کامل بسته‌بندی کیسه‌ای باید ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان و برای هر کیلوگرم مرغ کامل پاک شده باید ۱۲ هزار و ۹۰۰ تومان بپردازند.

برای شهروندانی که گوشت مرغ مصرفی خود را از میادین میوه و تره بار تهیه می‌کنند، قیمت هر کیلوگرم ران مرغ بدون پوست ۱۷ هزار و ۱۰۰ تومان ثبت شده است. همچنین، قیمت هر کیلوگرم سینه مرغ ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان اعلام شده است.

نرخ خوراک‌های جذاب با مرغ

اگر از دوستداران فرآورده‌های مرغی هستید بدانید که قیمت انواع این فرآورده‌های خوراکی جذاب نیز اعلام شده است. بر اساس این گزارش، هر کیلوگرم جوجه کباب بدون استخوان ۲۳ هزار و ۶۰۰ و جوجه کباب با استخوان ۱۸ هزار و ۸۰۰ تومان ثبت شده است. همچنین هر کیلوگرم مرغ کنتاکی و سینه مرغ سوخاری به قیمت ۱۷ هزار و ۸۰۰ تومان عرضه می‌شود.

برای طرفداران غذاهای فست فودی باید گفت که هر کیلوگرم شنیسل بدون آرد ۲۱ هزار و ۸۰۰ تومان، هر کیلو گرم شینسل فیله (جوجه چینی) ۲۶ هزار و ۴۰۰ تومان و هر بسته ۱۰ عددی پا چینی به قیمت ۱۷ هزار و ۸۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

از دل و جگر تا پای مرغ

سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار در گزارش جدید نرخنامه خود برای مصرف‌کنندگان آلایش مرغ قیمت تمام محصولات از جمله جگر، دل و سنگدان هر کدام در بسته‌بندی‌های ۴۰۰ گرمی را ذکر کرده است. در ادامه جدول قیمت انواع گوشت مرغ بسته‌بندی، فرآورده‌ها و انواع آلایش خوراکی اعلام شده از سوی سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار آورده شده است:


صوفی