گردشگری و توریسم

توزیع ۲۳۰۰ پرس غذای گرم در رزمایش کمک مومنانه سپاه اشنویه

سرهنگ عباس محمدی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پس از بیانات مقام معظم رهبری در روز نیمه شعبان مبنی بر همدلی و کمک مومنانه به نیازمندان و فقرا، نیازمندان توسط پایگاه‌ها در محلات مختلف شهرستان و با برنامه‌ریزی کامل شناسایی و سازماندهی شده‌اند تا این کمک‌ها به دست آنها رسانده شود.

وی ارزش این میزان غذای گرم را  ۳۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و افزود: این غذاها که با مواد اولیه مرغوب و باکیفیت در آشپزخانه‌های متعلق به سپاه در اشنویه تهیه و پخت شده بود براساس تعداد اعضای هر خانواده تحویل آنها شد.

وی اضافه کرد: به همین مناسبت بسته‌های غذایی نیز شامل برنج، روغن، خرما، ماکارونی، رب‌ گوجه‌فرنگی، گوشت در مناطق حاشیه شهر در بین خانواده‌های کم‌درآمد توزیع شده است.

از ابتدای شیوع بیماری کرونا در این شهرستان و تعطیلی بازار و محل کسب و کار مردم و آغاز رزمایش همدلی و کمک مومنانه سپاه بیش از ۲ هزار بسته غذایی نیز در بین نیازمندان و خانواده‌های بی‌بضاعت این شهرستان توزیع شده است.

رزمایش سراسری کمک مومنانه برای کمک و خدمت‌رسانی به نیازمندان و اقشار آسیب‌دیده از بیماری کرونا و افرادی که مشاغل خود را از دست داده‌اند، با محوریت پایگاه‌های مقاومت بسیج در شهرستان اشنویه آغاز شده است.

اشنویه ۷۴ هزار نفر جمعیت دارد.