گردشگری و توریسم

امام جمعه گتوند:فعالیت گروه های جهادی امید را در مردم ایجاد کرد

به گزارش ایرنا حجت الاسلام اسماعیل اسدپور در خطبه های نماز جمعه گتوند در مصلای امام خمینی(ره) این شهرستان با اشاره به فعالیت گروه های جهادی و مردمی در مقابله با کرونا افزود: تهیه ماسک در شهرستان گتوند از سوی برخی از گروه های جهادی کلید خورده است.

وی ادامه داد:گروه های جهادی، ستاد مردمی مبارزه با کرونا و بسیج هر شب عملیات ضدعفونی و گندزدایی معابر، خیابان ها و اماکن عمومی را انجام می دهند و با رعایت تمام موازین و پروتکل های بهداشتی همچنان پای کار باشند.

امام  جمعه گتوند گفت: جا دارد که یک خیزش دوباره در شهرستان گتوند برای مقابله و پیشگیری از شیوع کرونا اتفاق بیفتد.

حجت الاسلام اسدپور به دستاوردها و جهش تولید در برابر رکود کرونا در ایران اشاره کرد وافزود: آمریکا خواست دستگاه های تنفسی را به ایران وارد نکنند، اما ایران صادر کننده این دستگاه شد.

وی ادامه داد: آمریکا، ایران را در مبارزه با کرونا به سخره گرفت اما خود آمریکایی ها ده ها برابر سخره جهانیان شدند.

امام جمعه گتوند گفت: اجرا شدن رزمایش همدلی و کمک مومنانه در سراسر ایران، مدیریت میدانی با اقدامات جهادی، اقدام جهادی ذهنی و امیدآفرینی درجامعه  از اقداماتی  بود که در این مدت به خوبی انجام شد.

حجت الاسلام اسدپور به تقدس بخشی درمانی اشاره کرد و افزود:  رهبر معظم انقلاب برادران و خواهران پرستار را مدافعان سلامت  و کشته های آنها را شهید قلمداد می کنند. 

وی در ادامه شهادت نیروهای ارتش را تسلیت گفت و ادامه داد:ابعاد این حادثه در دست بررسی است و مثل گذشته صادقانه به مردم اعلام می شود.

وی گفت:  اصل این است که این ارتش، سپاه و قوای نظامی ایران اسلامی مستحکم در مقابل کفر، استکبار و آمریکای جهانخوار ایستاده و آمریکا و استکبار چند مرتبه در هشت سال دفاع مقدس، در سوریه، عراق و اکنون در یمن سیلی محکم خورده اند.

به گزارش ایرنا، نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته نیز همانند هفته گذشته با رعایت پروتکل های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و حضور نیروهای فوریت های پزشکی شبکه بهداشت و درمان و برپایی ایستگاه تب سنجی در مصلای امام خمینی(ره) برگزار شد.