گردشگری و توریسم

حضور دانش‌آموزان در مدارس اختیاری است

رستگار یوسفی روز چهارشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش جوانرود افزود: به دنبال دستوراتی که در زمینه بازگشایی مدارس توسط وزارتخانه صورت گرفته بازگشایی مدارس اجباری اما حضور دانش آموزان اختیاری است.

وی اظهارداشت: تا روز شنبه باید بسترهای آموزشی و بهداشتی لازم برای حضور دانش‌آموزان فراهم شود.

یوسفی خاطرنشان کرد: به دنبال بازگشایی مدارس باید مراقبت های ویژه صورت گیرد و تاکنون آموزش و پرورش و آموزگاران به ویژه در زمینه شبکه آموزشی «شاد» اقدامات متعددی انجام داده اند که قابل تقدیر است.

وی یادآورشد: برای این مرحله از کار نیز همه باید دست به دست هم دهیم تا با موفقیت و بدون رخداد خاصی انجام شود.

مدیر آموزش و پرورش جوانرود نیز گفت: بازگشایی مدارس از روز بیست و هفتم اردیبهشت‌ ماه تا بیست و هفتم خردادماه به معنای رفع اشکال است و مدارس به شکل متداول خود فعالیت نخواهند کرد.

محمود داوودی زاده به فعالیت انجام گرفته برای بهره گیری دانش آموزان جوانرود از شبکه آموزشی شاد اشاره کرد و افزود: ۱۰۰ درصد دانش آموزان و ۹۷ درصد معلمان این شهرستان به شبکه آموزشی شاد متصل شده اند.

وی با بیان اینکه تعدادی از دانش آموزان جوانرود به دلیل محرومیت از امکانات و زیرساخت های لازم نتوانسته اند از مزایای شبکه آموزشی شاد بهره‌مند شوند، اظهارداشت: ۲۰ میلیون تومان برای تهیه جزوه آموزشی و لوح های فشرده برای دانش آموزان محروم این شهرستان هزینه شده است.

داوودی زاده یادآورشد: برای تمام برای دانش آموزان در مقاطع مختلف تحصیلی و دروس آنها در شبکه آموزشی شاد در این شهرستان بارگذاری شده است.

شهرستان جوانرود با بیش از ۷۵ هزار نفر جمعیت در ۸۶ کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.