گردشگری و توریسم

تشکل‌های مردم‌نهاد ۱۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان نیری توزیع کردند

علی آقازاده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: هر یک از این بسته‌های معیشتی شامل برنج، مرغ ، روغن، ماکارونی، خرما ، رب گوجه فرنگی به ارزش سه میلیون ریال است.

او بیان‌کرد: رزمایش “همت جوانانه و کمک مومنانه” به منظور کمک به نیازمندان و آسیب‌دیدگان ناشی از بیماری کرونا در شهرستان نیر اجرا می‌شود.

وی افزود: اداره ورزش و جوانان با همکاری بسیج ورزشکاران نیر و سازمان مردم‌نهاد مهرگستر ساوالان اقدامات مختلفی از جمله ضدعفونی و تهیه ماسک را انجام داده و تا پایان ماه رمضان مرحله دوم و سوم توزیع کمک‌ها شامل ۳۰۰ بسته معیشتی اجرا خواهد شد.

آقازاده با بیان اینکه تدبیر رهبری در شیوع ویروس کرونا این تهدید را به یک فرصت تبدیل کرد، گفت: برگزاری رزمایش همت جوانانه، کمک مومنانه به دستور رهبر معظم انقلاب با هدف کمک به آسیب‌دیدگان ناشی از کرونا اجرایی شد.

ابراهیم امامی ،فرماندار نیر هم با اشاره به حضور فعال جوانان و گروه‌های مردم‌نهاد در جمع‌آوری و توزیع کمک‌های خیرین اظهارداشت: سمن‌ها می‌توانند نقش بسزایی در شناسایی و کمک به اشخاص آسیب‌دیده از کرونا که تحت حمایت هیچ ارگانی نیستند، داشته باشند.

او افزود: از مجموعه‌های فعال در راستای تحقق فرامین رهبر معظم انقلاب پیرامون کمک به نیازمندان حمایت می‌کنیم و هیچ محدودیت و منع فعالیت برای گروه‌های مردمی بویژه سمن‌ها وجود ندارد.

نیر در ۳۰ کیلومتری جنوب غربی اردبیل قرار دارد.