گردشگری و توریسم

صالحی شهادت دریا دلان نیروی دریایی ارتش در حادثه ناو کنارک را تسلیت گفت

در پیام تسلیت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی آمده است: سانحه جانسوز ناوچه کنارک که شهادت ١٩ تن از دریادلان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی و مجروح شدن تعداد دیگری از این عزیزان را در پی داشت، موجب تالم و تاسف فراوان شد.

صالحی افزود: اینجانب ضمن عرض تسلیت این واقعه تلخ به مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی، بازماندگان و خانواده‌های داغدار، در آستانه لیالی متبرک قدر از درگاه ایزد متعال رحمت واسعه و همنشینی با سالار شهیدان برای عزیزان جان باخته و صبر و اجر برای بازماندگان مکرم مسالت دارم.

پیام تسلیت جانشین فرماندهی کل قوا در امور ناجا

همچنین عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور و جانشین فرمانده کل قوا در نیروی انتظامی نیز در پیامی به فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران شهادت تعدادی از دریادلان نیروی دریایی ارتش در حادثه ناو کنارک را تسلیت گفت.

در پیام تسلیت رحمانی فضلی به امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی آمده است: سانحه دریایی منجر به شهادت دلاورمردان عرصه ایثار و جهاد در دفاع از حریم مرزهای دریایی میهن اسلامی و پاسداری از امنیت و آرامش هموطنان موجب تاثر و تالم عمیق اینجانب شد.

رحمانی فضلی افزود: با تسلیت شهادت این دریادلان دلاور به محضر فرمانده معزز کل قوا، جنابعالی، فرماندهان و جان برکفان نیروی دریایی، خانواده معظم شهدا و مردم غیور کشورمان، از خداوند منان شفای عاجل مجروحان و آسیب دیدگان را مسالت دارم.

تسلیت مشاور رهبر معظم انقلاب در امور بین‌الملل در پی شهادت شماری از دریادلان نیروی دریایی ارتش

علی اکبر ولایتی مشاور رهبر معظم انقلاب در امور بین‌الملل نیز شهادت تعدادی از دریادلان نیروی دریایی ارتش در حادثه ناو کنارک را تسلیت گفت.

در پیام تسلیت ولایتی آمده است: شهادت جمعی از دریادلان سپیدپوش و غیور نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران واقعه‌ای دردناک و تاسف انگیز بود که غم سنگینی را بر دل‌ها نشاند.

وی افزود: شهادت این دریادلان را به محضر فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی)، ملت شریف ایران، دلاوردان ارتش جمهوری اسلامی ایران و به خصوص همرزمان آنان در نیروی دریایی و خانواده  این عزیزان تسلیت عرض کرده، از خداوند متعال علو درجات و برای خانواده معظم صبر و اجر مسالت می‌نمایم.

پیام تسلیت فرمانده نیروی زمینی ارتش در پی شهادت کارکنان نیروی دریایی ارتش

امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش هم در پی بروز حادثه ناگوار برای یکی از شناورهای نیروی دریایی ارتش در جریان تمرین دریایی که منجر به شهادت رسیدن تعدادی از کارکنان پایور و وظیفه این نیرو شد، در پیامی این واقعه دردناک را به امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران تسلیت گفت.

در پیام تسلیت فرمانده نیروی زمینی ارتش آمده است: شهادت تعدادی از افسران خدوم و مدافعان آب های نیلگون خلیج فارس و دریای عمان را که در جریان تمرین نظامی و حفظ و صیانت از مرزهای آبی کشور شربت شهادت نوشیدند را محضر فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای عزیز (حفظه الله تعالی)، فرمانده محترم کل ارتش و جنابعالی تبریک و تسلیت عرض می نمایم.

وی افزود: بی شک حضور غیورمردان نیروی دریایی راهبردی ارتش و ادامه دهندگان راه امام حسین علیه السلام در راستای صیانت از مرزهای آبی کشور برای ملت بزرگ ایران مشهود، ملموس و مایه امید و امنیت است و اینجانب ضمن ابراز تاسف از ضایعه جبران ناپذیر از دست دادن دریادلان غیور به خانواده‌های معظم داغدیده و آحاد کارکنان از صمیم قلب تسلیت می‌گویم و برای شهدای حادثه، علو درجات و همچنین برای مجروحان شفای عاجل را از درگاه الهی مسألت دارم.