گردشگری و توریسم

مدارس کرمان قبل از بازگشایی گندزدایی می‌شود

به گزارش ایرنا، احمد اسکندری نسب در نشست شورای معاونان آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر بازگشایی مدارس از ۲۷ اردیبهشت ماه جاری افزود: حضور دانش آموزان در کلاس های درس اختیاری است و فقط دانش آموزان برای رفع مشکلات درسی به مدرسه می روند.
وی با بیان اینکه سلامتی دانش آموزان مهمترین راهبرد آموزش و پرورش استان در شرایط کنونی است بیان کرد: ضد عفونی و گند زدایی مدارس متناسب با پروتکل های بهداشتی وظیفه مدیران مدارس در شرایط کنونی است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به عضویت ۱۰۰ درصدی مدیران مدارس استان در شبکه شاد گفت: بیش از ۵۵ درصد دانش آموزان استان کرمان نیز عضو شبکه شاد هستند.
اسکندری نسب با بیان اینکه آموزش دانش آموزان مهمترین وظیفه ما در آموزش و پرورش است تصریح کرد: فرایند یاددهی و یادگیری دانش آموزان در شرایط فعلی از روش های گوناگون پیگیری می شود.
وی از فداکاری و ایثار گری معلمان در شرایط کرونا نیز گفت و افزود: معلمان فداکار کرمانی در شرایط کرونا ثابت کردن آموزش تعطیل شدنی نیست و آموزش در هر شرایطی استمرار دارد.
مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان،استمرار آموزش در مناطق محروم و عشایری استان، خرید تلفن هوشمند همراه توسط همکاران فرهنگی برای دانش آموزان بی بضاعت، پیگیری آموزش دانش آموزان خانه به خانه و تحویل بسته های آموزشی یادگیری محور به دانش آموزان را به عنوان نمونه ای از مهمترین جلوه های ویژه معلمی در شرایط تعطیلی مدارس به علت شیوع ویروس کرونا در استان نام برد.
اسکندری نسب گفت: آموزش دانش آموزان در زمان بازگشایی مدارس نیز از طریق شبکه شاد، آموزش مجازی و توزیع بسته های یادگیری نیز پیگیری می شود.