گردشگری و توریسم

آغاز مرحله دوم محدودیت‌های ترافیکی در دزفول

سرهنگ محمد تدین نژاد یکشنبه شب به رسانه‌های دزفول اعلام کرد: خیابان ساحلی حد فاصل میدان الف دزفول تا دوربرگردان زیر پل جدید، خیابان شریعتی شرقی و غربی، خیابان امام حدفاصل کوچه فولادیان تا خیابان جهاد، خیابان طالقانی شرقی و غربی، خیابان منتظری و کشاورز به سمت میدان مثلث از امشب مسدود شدند.

نظارت پلیس دزفول بر تفرجگاه‌های سطح شهر
فرمانده انتظامی دزفول نیز گفت: با توجه به افزایش شیوع ویروس کرونا و برای حفظ سلامت شهروندان و اجرای مصوبات ستاد کرونا، نظارت بر تفرجگاه‌های سطح شهر بصورت ویژه در دستور کار پلیس دزفول قرار گرفت.
سرهنگ روح اله گراوندی  با بیان اینکه ستاد مبارزه کرونا برای تفرجگاه‌ها اعلام تعطیلی کرده است، افزود: با وجود خاموش کردن روشنایی تفرجگاه‌ها افراد بسیاری به این مکان‌ها می‌روند که امشب با اعلام مصوبات ستاد کرونا، پاکسازی پارک‌ها توسط پلیس انجام شد.
فرمانده انتظامی دزفول از شهروندان خواست برای حفظ سلامتی خود تا ریشه کن شدن این بیماری مصوبات ستاد کرونا را رعایت و مانند همیشه با پلیس همکاری کنند.

به گزارش ایرنا شهرستان دزفول بعد از اهواز بیشترین آمار مبتلایان به کرونا را در استان خوزستان دارد. 

استاندار خوزستان ادارات، بانک‌ها و اصناف غیرضروری ۹ شهرستان از جمله دزفول را از فردا دوشنبه تا پایان هفته جاری تعطیل اعلام کرد.