گردشگری و توریسم

توزیع چهار هزار بسته غذایی در شهرستان درمیان آغاز شد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه درمیان گفت: توزیع این بسته‌های غذایی امروز (شنبه) در بخش قهستان انجام شد و طی ۲ روز آینده در بخش‌های مرکزی و گزیک توزیع خواهد شد.

سرهنگ محمد فاطمی نسب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ارزش هر بسته غذایی ۱۵۰ هزار تومان و شامل برنج، روغن، رب، ماکارونی و سایر اقلام غذایی است که با همکاری بنیاد مستضعفان، خیرین و آستان قدس رضوی تهیه شده است.

وی اظهار داشت: به توفیق الهی و با عنایت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) این بسته‌ها بین نیازمندان و افراد آسیب دیده از کرونا که در شهرستان شناسایی شده‌اند، توزیع می‌شود.

وی گفت: در مرحله نخست کمک مومنانه هم یک‌ هزار و ۳۰۰ بسته غذایی در شهرستان درمیان توزیع شد و سومین مرحله این طرح در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان اجرا خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه درمیان با بیان اینکه رزمایش کمک مومنانه، لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی است افزود: این رزمایش نمادی از همدلی، ایثار و روحیه مخلصانه و بسیجی مردم است.

وی گفت: ماه رمضان بهترین فرصت برای خودسازی معنوی و یاری رساندن به اقشار نیازمند و محروم جامعه است و برگزاری رزمایش کمک مومنانه نیز در همین راستا برنامه‌ریزی شده است.