اماکن دیدنی ایران

دبیرکل سازمان شهرهای پایدار هوشمند جهان روز شیراز را تبریک گفت/فیلم


قاصدک 24

دبیرکل سازمان شهرهای پایدار هوشمند جهان (WeGo) با ارسال پیامی ویدئویی، روز شیراز را به شهروندان و شهردار شیراز تبریک گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، در پیام《کیونگ یول لی》به مهندس اسکندرپور و شهروندان آمده است:
«شهردار و شهروندان شهر زیبای شیراز، روز شیراز را تبریک می گویم. ای کاش بجای ارسال این پیام ویدئویی، آنجا بودم و با شما این روز را جشن می گرفتم. ای کاش می توانستم همراه شما اشعار سعدی را بخوانم و بوی بهارنارنج را استشمام کنم.
همانطور که سعدی گفته است، بنی آدم اعضای یک پیکرند. اگر درد و رنج دیگران را حس و درک نکنیم، شایسته نام آدمی نیستیم. بحران کنونی حس انسانیت، توجه، درک و مهربانی را فرا می خواند.  و این چنین ما ایرانیان و کره ای ها بر ناملایمات غبله می کنیم.
سازمان شهرهای پایدار هوشمند، شهرهوشمند را برای کل بشریت می سازد. یک شهر هوشمند، شهری شاد برای مردمان هوشمند (انسان ها) است. من آن را شهرانسان خردمند می نامم. مفتخریم یک عضو فعال به نام شیراز داریم. امیدوارم همکاری نزدیکمان تداوم داشته باشد.
نیمه اردیبهشت در کشور کره نیز یک عید ملی است. این روز، روز کودکان، روز بنی آدم نامیده می شود. کودکان میوه های انسان ها، امید و آینده آنان هستند. از این رو، ایران و کره قدرت عشق انسان را جشن می گیرند و این قدرت در نهایت همه گیر و غالب خواهد شد. همانگونه که  مولوی شاعر پارسی سرای هم عصر سعدی گفته است، این نیز بگذرد.»


صوفی