گردشگری و توریسم

فصلنامه قرآنی نامه جامعه در دبیرخانه هیات نظارت بر مطبوعات ثبت شد

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی جامعه الزهرا(س)، فصلنامه علمی- تخصصی معارف اسلامی نامه جامعه به صاحب‌امتیازی جامعه الزهرا(س) پس از انتشار ۱۳۰ شماره در حوزه‌های «تفسیر و علوم قرآن و حدیث»، «فقه و حقوق»، «سیره و تاریخ»، «اخلاق و تربیت»، «فلسفه، کلام و عرفان»، در نظر دارد در شماره‌های بعدی با عنوان جدید فصلنامه «مطالعات قرآنی نامه جامعه» و با رویکرد تخصصی «تفسیر و علوم قرآن» به فعالیت خود ادامه دهد.

این نشریه در تلاش است تا با فراهم آوردن بستری مناسب برای چاپ مقالات علمی دانش‌آموختگان و پژوهشگران عرصه «تفسیر و علوم قرآنی»، گام موثری در ارتقاء سطح کیفی پژوهش‌ها و انعکاس برترین‌های پژوهشی در این حوزه بردارد.

بر همین اساس، فصلنامه «مطالعات قرآنی نامه جامعه» پذیرای مقالات اساتید، پژوهشگران و محققان حوزه و دانشگاه در حوزه تفسیر و علوم قرآن است.

این نشریه به مدیر مسوولی حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمحمود مدنی و سردبیری سرکار خانم فریده پیشوایی فعالیت می‌کند، همچنین اعضای هیات تحریریه این نشریه را خانم‌ها ریحانه حقانی، مریم اسماعیلی، طلعت حسنی بافرانی، بی‌بی سادات رضی بهابادی، حمیده عبدالهی علی بیک و آقایان علیرضا اسعدی، سید علی حسینی زاده و رمضان محمدی تشکیل می‌دهند.

فصلنامه معارف اسلامی نامه جامعه به صاحب‌امتیازی جامعه الزهرا(س) از سال ۱۳۸۳ با رویکرد فرهنگی- اجتماعی با انتشار ۱۱۱ شماره فعالیت داشته و از زمستان سال ۱۳۹۳ با موافقت کمیسیون نشریات وزارت ارشاد و کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به جمع نشریات علمی ـ تخصصی در موضوع معارف اسلامی پیوست.