گردشگری و توریسم

مردم آمریکا خواهان تداوم قرنطینه هستند

به گزارش روزنامه واشنگتن پست، نتایج نظرسنجی دانشگاه مریلند نشان می‌دهد که آمریکایی‌ها با بازگشایی رستوران‌ها، فروشگاه‌های جزء و فعالیت دیگر مشاغل مخالف هستند.

این واکنش حتی در مورد اقدام فرمانداران برای کاهش محدودیت‌هایی که اقتصاد کشور را برای مقابله با بیماری همه گیری ویروس کرونا مسدود کرده است، می باشد. 

مخالفت ابراز شده توسط اکثر شرکت کنندگان در این نظرسنجی بیانگر سایر احتیاط‌ها و نگرانی‌ها از احتمال مبتلا شدن مردم به کووید ۱۹ است زیرا گفته می‌شود که بدترین وضعیت بهداشتی در این کشور هنوز تمام نشده است. 

برای کاهش تاثیر اقتصادی کرونا هم اکنون حدود نیمی از ایالت‌های آمریکا محدودیت‌های اعمال شده را برای مشاغل کاهش داده‌اند، اما نگرانی آمریکایی‌ها از عدم از حمایت آن‌ها مانع بزرگی برای شروع مجدد فعالیت اقتصادی است. 

بر اساس نتایج این نظر سنجی، بسیاری از آمریکایی‌ها خرید از فروشگاه‌های مواد غذایی را آغاز کرده‌اند و ۵۶ درصد می‌گویند که با این کار راحت هستند. اما ۶۷ درصد می‌گویند که خرید از فروشگاه‌های پوشاک خرده فروشی و ۷۸ درصد غذا خوردن در رستوران را ناراحت کننده می‌دانند. 

براساس نظرسنجی دانشگاه مریلند، شهروندان آمریکا همچنان در نظرسنجی از عملکرد دولت دونالد ترامپ در مقابله با شیوع ویروس کرونا ناراضی اما در مقابل از عملکرد فرمانداران ایالتی خود برای انجام اقدامات مهار کرونا راضی هستند. 

بر اساس نتایج آخرین نظرسنجی‌های صورت گرفته ۴۴ درصد از شهروندان آمریکا به اقدامات دولت ترامپ در مقابله با بیماری کرونا نمره  مثبت و ۵۶ درصد در این مورد نمره منفی می‌دهند.