گردشگری و توریسم

عملکرد فوتسال خوزستان نسبت به گذشته ضعیف‌تر شده‌است

کیاوش علاسوند سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در چند سال اخیر تیم‌های پایه استان کیفیت لازم را نداشتند و این موضوع به تیم‌های بزرگسالان سرایت کرده است از طرفی برخی از تیم‌های پایه استان همچون ملی حفاری، منحل شدند که فکر می‌کنم با روی کار آمدن مدیریت جدید باشگاه این تیم دوباره احیاء شود.

وی ادامه داد: معتقدم اگر باشگاه‌های پرسپولیس خوزستان، ملی حفاری، نفت امیدیه و اهورا بهبهان سرمایه گذاری بیشتری روی تیم‌های امیدشان داشته باشند در چند سال آینده می‌توان شاهد نسل بهتری از بازیکنان فوتسال باشیم و رفته رفته جای بازیکنان پا به سن گذاشته را بگیرند.  

سرمربی تیم فوتسال ملی حفاری در خصوص ۱۶ تیمی شدن مسابقات لیگ برتر گفت: تجربه نشان داده که برخی از تیم‌ها در همان ابتدای فصل با مشکلات مالی فراوانی دست و پنجه نرم می‌کنند و این موضوع باعث کاهش کیفیت لیگ می شود لذا برگزاری رقابت‌ها با همان ۱۴ تیم بسیار بهتر بوده و موجب زیباتر شدن مسابقات می‌شود.

وی عنوان کرد: سال گذشته برگزاری رقابت‌ها به صورت پلی‌آف موجب شد تا برخی از تیم‌ها با سیاست بازی کنند و این موضوع جذابیت مسابقات را کم کرد همچنین تصور می‌کنم لیگ پارسال به دلیل دستمزد و کوچ یک سری از بازیکنان مطرح به خارج از کشور، از کیفیت پایین‌تری برخوردار بود.

علاسوند افزود: تجربه ۲ سال اخیر لیگ برتر نشان داده که هنوز آمادگی برگزاری رقابت‌ها به صورت پلی‌آف را نداریم لذا بهتر است که مسابقات لیگ به روش سنتی و در یک مرحله برگزار شود تا شرایط پخش تلویزیونی رقابت‌ها بهتر شده و اسپانسر بیشتری جذب این رشته شود.

وی در پایان گفت: امیدواریم هر چه زودتر اوضاع کشور بهتر شود تا شاهد برگزاری مسابقات باقی مانده باشیم و تکلیف قهرمان مشخص شود. در شرایط موجود بهترین راه برای حفظ سلامتی ماندن در خانه و رعایت فاصله اجتماعی است.