گردشگری و توریسم

۲ هزار بسته حمایتی دیگر توسط خیریه دانشگاه شریف توزیع می‌شود

پس از شیوع ویروس کرونا در کشور، بیشتر گروه‌ها و تشکل‌های جهادی و دانشجوی برای مبارزه با این ویروس و کمک به آسیب دیدگان شتافتند. خیریه هیات الزهراء (س) دانشگاه صنعتی شریف نیز بر اساس مسوولیت اجتماعی با همکاری، استادان، دانشجویان، فارغ‌التحصیلان و گروه‌های مختلف دانشجویی پویش کریمانه خانواده شریف را شکل داد.

محمدعلی درجزی  در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه و آموزش ایرنا در این باره افزود: هدف این پویش تهیه ۱۰ هزار بسته حمایتی و توزیع آن میان خانواده‌های نیازمند در شهر تهران است که تا کنون هزار بسته آن توزیع شده و امروز نیز ۲ هزار بسته دیگر بسته‌بندی و آماده تحویل می‌شود.

وی افزود: در مرحله دوم این پویش همه بخش‌های مختلف استان تهران از پاکداشت تا اسلامشهر و مناطق جنوب شرقی و غربی را در برمی‌گیرد.

عضو خیریه هیات الزهرا(س) با بیان اینکه جامعه هدف این پویش با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره)، قرارگاه هماهنگی امام رضا (ع) و رابطین معتمد مردمی شناسایی شدند، اظهار داشت: دلیل آن هم عدم موازی کاری با فعالیت سایر نهادهای خیریه است تا خانواده‌های بیشتری از این کمک‌های معیشتی برخوردار شوند.

درجزی افزود: هفته گذشته در مرحله اول طرح، هزار بسته در مناطق ۱۹ و ۲۰ شهر تهران توزیع شد. این بسته‌های حمایتی شامل ارزاق خوراکی همچون برنج، ماکارونی، روغن، تن ماهی، سویا، رب، عدس، نخود، چای، خرما، قند، شکر و حلواشکری با ارزش تقریبی ۳۰۰ هزار تومان است.

وی با تاکید براینکه در فرایند تهیه و آماده سازی بسته‌های حمایتی همه موارد بهداشتی در نظر گرفته می‌شود، تصریح کرد: ۳۰ نفر در مسجد دانشگاه صنعتی شریف  وظیفه بسته‌بندی اقلام را بر عهده دارند که همه آنها همراه با دستکش و ضدعفونی کردند جعبه‌ها و ارزاق خوراکی اقدام به بسته‌بندی می کنند. همچنین بسته‌های آماده شده به مدت ۲۴ ساعت در محیطی پاکیزه قرار می‌گیرد.

عضو هیات الزهرا دانشگاه شریف خاطرنشان کرد: اعضای خانواده شریف برای مشارکت و همراهی در ادامه طرح می‌توانند کمک‌های نقدی خود را از راه‌های زیر واریز کنند:
لینک پرداخت مستقیم: ‌http://account.azzahraa.ir/t/pooyesh_karimaneh
شماره حساب: ۴۱۸۳۷۱۳۲۲۲
شماره شبا: IR۸۰۰۱۲۰۰۰۰۰۰۰۰۰۴۱۸۳۷۱۳۲۲۲
شماره کارت:۶۱۰۴-۳۳۷۷-۷۰۰۵-۰۷۷۹، نزد بانک ملت به نام هیأت الزهرا(س)