گردشگری و توریسم

رییس شورای کشتی آسیا: کرونا شرایط غیرقابل پیش بینی را رقم زده است

رییس شورای کشتی آسیا در نامه خود به علیرضا دبیر نوشت: قلب های ما برای تمام آنهایی که مستقیم یا غیر مستقیم تحت تاثیر این ویروس قرار گرفتند می تپد. در این دوران سخت و دشوار آرزوی من سلامتی و حال خوش برای شما و تمامی عزیزانتان است. در این شرایط دشوار اینکه با هم در تماس باشیم اهمیت بسزایی دارد. به شما اطمینان می دهم که همیشه می توانید روی حمایت بی دریغ من حساب کنید.

تورلیخانوف افزود: علاوه بر این اجازه بدهید این نکته را هم اضافه کنم که شورای کشتی آسیا مثل همه سازمان ها تمامی تلاش خود را بکار گرفته است تا از سلامت و ایمنی ورزشکاران، داوران، کارکنان و خانواده هایشان حفاظت کند. ما تمامی پیشنهادات اتحادیه جهانی کشتی و سایر سازمان‌های جهانی مربوطه را تمام و کمال رعایت می‌کنیم تا از ایجاد یک محیط امن برای همگان اطمینان حاصل شود.

رییس شورای کشتی آسیا گفت: لحظاتی چون این، به ما خاطر نشان می کند که ما همه به هم وابسته هستیم. ما باید با صبر، دلسوزی و درک، بهترین های خودمان را ارائه کنیم. با وجود تمامی مشکلاتی که با آنها روبرو هستیم اجازه بدهید یکبار دیگر به شما اطمینان بدهم که شورای کشتی آسیا و شخص من خود را کاملا متعهد به حمایت تمام قد از خانواده کشتی در این شرایط می دانیم. در پایان از جانب شورای کشتی آسیا برای همه شما  آرزوی بهترین ها را دارم.