گردشگری و توریسم

توزیع ۱۵۰۰ بسته معیشتی کمک مومنانه در اشتهارد

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان اشتهارد عصر روز شنبه در آیین توزیع بسته های معیشتی کمک مومنانه که در مصلای حضرت بقیه الله الاعظم (عج) این شهرستان برگزار شد، گفت:

پیرو فرمان مقام معظم رهبری در نیمه شعبان مبنی بر کمک مومنانه به قشرهای آسیب پذیر و نیازمند جامعه، قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در ناحیه مقاومت بسیج حضرت علی اکبر (ع) شهرستان اشتهارد تشکیل و فعالیت خود را از طریق پایگاه‌های مقاومت بسیج آغاز کرد.

سرگرد پاسدار مصطفی ترابی افزود: در این مرحله از رزمایش کمک مومنانه،به کمک خیرین و مردم انقلابی اشتهارد، بیش از ۱۵۰۰  بسته غذایی در مجموع به ارزش حدود ۵۰۰ میلیون تومان در بین خانواده های نیازمند  و افرادی که کسب و کارشان در روزهای اخیر بواسطه بیماری کرونا دچار آسیب شده و یا شغل خود را از دست داده اند، توزیع می شود.
وی هزینه هر بسته معیشتی را بین ۳۰۰ تا ۳۵۰ هزار تومان عنوان کرد و افزود: بسته‌های معیشتی شامل کالاهای اساسی از قبیل گوشت قرمز،مرغ ،برنج، روغن ، خرما،رب گوجه فرنگی، چای،ماکاردنی و حبوبات  است.

وی اضافه کرد: پیش از این نیز ۱۴۰۰بسته غذایی و بهداشتی بین خانواده های نیازمند شهرستان توزیع شد و انشاءالله مرحله بعدی این رزمایش نیز همزمان با ولادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) جمع آوری و توزیع می شود.