گردشگری و توریسم

سعادتمند: دیاباته از استقلال جدا نمی‌شود

«احمد سعادتمند» اظهار داشت:  آمده‌ام تا نگذارم حتی یک آجر از استقلال کم شود و بر سر عهد خودم هستم. از طریق همین پیام به هواداران استقلال اعلام می کنم همه تلاشم را خواهم کرد که طلب دیاباته قبل از موعد مشخص شده پرداخت شود.

مدیر عامل استقلال، گفت: اگر چه بیش از پنج ماه است که حقوق این بازیکن ارزشمند و با اخلاق پرداخت نشده، اما به هر شکل ممکن این مبلغ فراهم و به حساب دیاباته واریز خواهد شد. بخشی از مطالبات به حق بازیکنان دیگر تیم نیز پرداخت شده است و از تمامی بازیکنان تیم بابت صبر و تحمل شان پیرامون دریافت مطالبات صمیمانه تشکر می کنم.

وی افزود: تا زمانی که طلب دیاباته، میلیچ و حتی پادوانی پرداخت نشود، هواداران استقلال به باشگاه اعتماد نخواهند کرد و قصد ندارم دست نیاز به سمت آنها دراز کنم. بر این باورم که هوادار استقلال حق دارد بی اعتماد باشد اما اعتمادی که در طول زمان به دست بیاید، خدشه‌دار شدنی نیست.

سعادتمند در ادامه صحبتش از هواداران استقلال صحبت کرد که می خواهند به این باشگاه کمک کنند و افزود: می کوشم تا به جای دریافت کمک از هواداران دلسوز استقلال که طی چند ساعت گذشته مرتبا با ارسال پیام خواستار کمک مالی به باشگاه هستند، به آنها خدماتی را نماییم که استفاده آنها از این نوع خدمات به استقلال نفع مالی برساند. به هوادارانی که پیش از این با از دست دادن بازیکنان محبوب خود اشک ریخته اند تاکید می کنم که قرار نیست دیاباته یا بازیکن دیگری از استقلال جدا شود.

او در ادامه از بازیکنان استقلال تشکر کرد و گفت: دیاباته و بازیکنان دیگر تا همین امروز هم مردانگی کردند که بدقولی های مالی باشگاه را تحمل کرده اند. در استقلال استراحت معنا ندارد و به محض اینکه مشکلی حل  می شود، بعدی از راه می رسد و ما می کوشیم برای برطرف کردن این مشکلات، خیلی سریع تر راهکار مناسب را اجرایی کنیم.

 مدیرعامل استقلال در مورد کمک گرفتن از هواداران هم گفت: باید کاری کنیم که هواداران بتوانند از طریق دریافت خدمات به تیم محبوب خود کمک کنند ضمن اینکه مشکلات اقتصادی استقلال را نیز باید به هر شکل ممکن کاهش دهیم.   درک می کنم که هواداران استقلال از اخبار منفی و نگران کننده خسته شده اند. اما از آنها کمی زمان می خواهم تا بستر مناسب برای پایان یافتن یا کاهش این اخبار فراهم شود.

سعادتمند در پایان گفت: گر چه می دانم از همین امروز برخی تلاش خواهند کرد که نتوانیم به تعهدات خود عمل کنیم و از هیچ کوششی برای این منظور دست برنخواهند داشت،   اما شک ندارم با حمایت هواداران این تلاش های منفی بی ثمر خواهد ماند، تلاش برای کسب اعتماد متقابل و نزدیکی و اخوت بین باشگاه و هواداران ارزشمند.