گردشگری و توریسم

مدیرکل ارشاد کرمان: زمینه بهره‌گیری از افراد متخصص در فضای مجازی فراهم شود

محمد رضا علیزاده روز پنجشنبه در دیدار با مسئول بسیج رسانه استان کرمان افزود: با توجه به اهمیت فضای مجازی و موضوع رسانه و کارکرد آن در جامعه امروز و باید به این فضا و اجرای برنامه‌ های پر محتوا و اثرگذار در آن توجه ویژه شود.

وی با اشاره به نقش رسانه ها در حوزه اطلاع رسانی تصریح کرد: رسانه ها نقش ارزنده ای در اطلاع رسانی و آگاه بخشی افکار عمومی بر عهده دارند و در زمینه تعامل و ارتقای  سطح سواد رسانه ای نقش مهمی ایفا می کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با اشاره به هجمه های سنگینی که از طریق رسانه های بیگانه به نظام وارد می شود تاکید کرد: خانه مطبوعات، بسیج رسانه  و فضای مجازی با همکاری و تعامل با یکدیگر گام هایی موثری بردارند و همچنین مقوله آموزش و آگاه سازی از مواردی است که اهمیت ان به صورت پیوسته باید مورد توجه قرار گیرد 

وی اظهار داشت: در شرایط بحرانی و سخت، رسانه نقش خود را نشان می دهد و این که چگونه در شرایط بحرانی عمل کنند بسیار مهم است و در این  راستا برنامه‌های نوینی تدوین و اجرایی شده است.

علیزاده با بیان اینکه فضای مجازی را باید جدی گرفت افزود: در این راستا اقدامات و برنامه های مهمی اجرا شده  و باید به صورت ویژه به این امر پرداخته شود، ضمن این که  از ظرفیت های  ارتباطی به وجود آمده در جهت انتقال پیامهای درست و مناسب استفاده کرد و با بهره گیری از این ظرفیت ها گام هایی موثری در این خصوص برداشت.

 مسوول فضای مجازی بسیح رسانه استان کرمان با اشاره به ظرفیت فضای مجازی گفت: گردانهای سایبری که در سطح استان وجود دارند، ظرفیت بی نظیری در این زمینه هستند که همه این مجموعه در اختیار بسیج قرار دارد.

حسین باقری افزود: لازم است با برنامه ریزی مناسب از این نیروی مردمی در فضای مجازی استفاده  صحیح نماییم.