گردشگری و توریسم

سه کیلوگرم حشیش در استان مرکزی کشف شد

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ «احمدرضا چگینی» افزود: این میزان مخدر حشیش از یک مسافر اتوبوس که در حال تردد در یکی از شهرستان‌های استان مرکزی بود، به دست آمد.

وی بیان کرد: محموله مخدر در یک کیف دستی جاسازی شده بود و در این راستا یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی شد.

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: مبارزه با موادمخدر به عنوان یکی از مطالبات به حق مردم با جدیت و به صورت شبانه روزی دنبال می‌شود.

یک‌هزار و ۷۷۶ قطعه لوازم یدکی قاچاق در آشتیان کشف شد

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان آشتیان نیز گفت: یک‌هزار و ۷۷۶ قطعه لوازم یدکی خودرو در پی توقیف یک دستگاه خودروی سواری در یکی از راه‌های ارتباطی این شهرستان کشف شد.

سرهنگ «رضا رضایی» افزود: این محموله قاچاق با تلاش ماموران انتظامی پاسگاه مزرعه نو این فرماندهی شناسایی شد.
این مقام انتظامی بیان داشت: ارزش این محموله کشف شده از سوی کارشناسان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی حدود ۸۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.
وی بیان کرد: در این عملیات راننده خودرو دستگیر و به همراه پرونده تشکیل شده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شد.

پنج‌هزار و ۴۰۰ قلم لوازم آرایشی قاچاق در شازند کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان شازند هم گفت: پنج‌هزار و ۴۰۰ قلم لوازم آرایشی قاچاق در این شهرستان  از یک دستگاه خودروی شوتی( حامل کالای قاچاق) کشف و ضبط شد.

سرهنگ «محمدعقیل سلگی» افزود: این محموله در حین گشت زنی در یکی از محورهای ارتباطی این شهرستان از یک دستگاه خودروی سواری پژو به دست آمد.

وی بیان کرد: ارزش این محموله قاچاق حدود ۵۳۱ میلیون ریال برآورد شده است و در این راستا راننده خودرو دستگیر و با تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی شد.

استان مرکزی دارای۱۲ شهرستان و بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر جمعیت است.