گردشگری و توریسم

کشف ۲۱۸ کیلوگرم موادمخدر در خوزستان

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس سردار حیدر عباس زاده سه شنبه شب اظهار داشت: در راستای برخورد قاطعانه با عناصر تهیه و توزیع مواد مخدر در  ۲۴ ساعت گذشته پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و فرماندهی شهرستان های بهبهان ،اندیمشک و هندیجان با تلاش اطلاعاتی و تشدید اقدامات انتظامی سه محموله مواد مخدر را شناسایی کردند.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بهبهان با کار اطلاعاتی ، یک دستگاه خودروی سواری پراید حامل مواد مخدر را شناسایی و متوقف کردند که در بازرسی از آن مقدار ۱۰۰ کیلوگرم موادمخدر از نوع حشیش کشف شد.

فرمانده انتظامی خوزستان گفت: همچنین در عملیاتی دیگر ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با تلاش اطلاعاتی و همکاری ماموران شهرستان اندیمشک یک دستگاه خودروی سواری پژو حامل مواد مخدر را شناسایی و طی عملیاتی متوقف کردند که در بازرسی به عمل آمده مقدار ۹۶ کیلوگرم تریاک کشف شد.

وی تصریح کرد : در سومین عملیات نیز ماموران پلیس شهرستان هندیجان با کار اطلاعاتی یک دستگاه خودروی سواری را توقیف و در بازرسی از آن مقدار ۲۲ کیلوگرم موادمخدر از نوع حشیش کشف کردند.

سردار عباس زاده گفت: در مجموع سه عملیات مقدار ۲۱۸ کیلوگرم مواد مخدر کشف و سه دستگاه خودروی سواری توقیف و در این رابطه ۶ نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند.

روز دوشنبه نیز ۱۴۵ کیلو و ۲۶۰ گرم موادمخدر از نوع تریاک در شهرستان اهواز کشف شد.