گردشگری و توریسم

نگاهی به عنوان‌های خبری نشریات استان مرکزی

هفته نامه «نامه امیر» در شماره ۷۳۵ به ادامه مقابله با ویروس کرونا پرداخته و به نقل از معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی آورده است: حوزه بهداشـت و درمان اسـتان در این عرصه خوش درخشید و مردم استان مدیون و قدردان ایثارگری مدافعان حوزه سلامت در خط مقدم مقابله با این بیماری هستند.

بهروز اکرمی با تاکید براینکه با وجود فروکش کردن التهاب بیماری کرونا همچنان در شرایط بحرانی قرار داریم، اظهار  داشت : حتی اگر روند ابتلا به کرونا در سیر نزولی قرار بگیرد باید هشدارهای بهداشتی را همچنان جدی گرفت و چنانچه باور قلبی به این موضوع نداشته باشیم رفتارمان تغییر پیدا خواهد کرد.

خسارت سنگین کرونا به پایتخت گل ایران،  مادر ۹۶ ساله ساوه‌ای کرونا را شکست داد و حضور غیرضروری مردم در خیابانها نگران کننده است از دیگر عنوان‌های خبری هفته نامه امیر استان مرکزی است.

این هفته نامه با مدیرمسوولی و صاحب امتیازی «ابوالفضل نیک‌عهد» منتشر می‌شود.

هفته نامه بهرنگ در شماره ۱۹۶ خود به برگزاری نمایشگاه گل لاله در اراک پرداخته و به نقل از  رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری اراک از برگزاری جشنواره گل‌های لاله در این شهر همزمان با بهار طبیعت و برای سومین سال متوالی خبر داده است.

محمد رضا کشاورزیان اظهار داشته است: فصل بهار همیشه بهترین زمان برای برگزاری جشنواره گل‌های لاله است و امسال نیز در محل کوی صنعتی شهر اراک این جشنواره برای سومین سال متوالی برگزار شده است.

مردم تشویقم می‌کنند، تامین اقلام مورد نیاز در ماه مبارک رمضان، تسریع در اجرا و تکمیل دیوار ساحلی رودخانه اراک و انجام سه هزار و ۱۴۰ عملیات آتش‌نشانی اراک از دیگر عننوان‌های خبری هفته نامه بهرنگ است.

این هفته نامه با صاحب امیتازی و مدیر مسوولی «محمد رجاییان» منتشر می‌شود.

ماهنامه «نسل ما»  در شماره هشت خود به بررسی بی‌تدبیری در معدوم سازی جوجه‌ها پرداختهو نوشته است: نداشتن نظارت، نبود چشم انداز در صنعت طیور باعث حرکتی نابخشودنی در روزهای اخیر شد که حتی از لحاظ انسانی نیز صحیح نبود.

انتشار فیلم معدوم سازی جوجه‌های یک روزه در فضای رسانه ای کشور اذهان عمومی را نگران و ناراحت کرد و جدا از اقدام غیراخلاقی می‌تواند در روند اقتصادی فروش مرغ نیز تاثیرگذار باشد و به لطف بی‌تدبیری رخ داده قیمت مرغ در ماه رمضان افزایش می‌یابد.

فوتسال بانوان نیازمند حمایت است، سلامت جامعه مهمتر از اقتصاد توریسم در دوره کرونا، ارایه خدمات غیرحضوری با اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیکی از دیگر عنوان‌های خبری ماهنامه نسل ما است.

این ماهنامه با صاحب امتیازی و مدیرمسوولی «طاهره قهیه‌ای» منتشر می‌شود.

استان مرکزی دارای سه روزنامه، ۳۲ هفته نامه، ۱۱ دو هفته نامه، ۲۶ ماهنامه، سه ۲ ماهنامه، ۱۸ فصلنامه است