گردشگری و توریسم

رزمایش کمک مومنانه در مهریز آغاز شد

در اولین مرحله این رزمایش قبل از ماه مبارک رمضان با شناسایی نیازمندان محلات در شهر و روستاها نسبت به توزیع بسته‌های معیشتی و فرهنگی و رسیدگی به سایر نیاز اقشار آسیب‌پذیر اقدام می‌شود.

امام جمعه مهریز گفت: این رزمایش به خاطر شرایط کنونی و بحران کرونا در راستای تحقق اوامر مقام معظم رهبری مبنی بر کمک به مستمندان جامعه صورت می‌گیرد .

حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی در گفت و گو با ایرنا افزود: در جریان این رزمایش اجتماعی و فرهنگی، توسط آحاد مردم و خیران با همکاری بسیج و مساجد کمک‌ها جمع آوری می‌شود.

وی اظهار کرد: کمک‌های مادی و معنوی بر اساس شناسایی نیازمندان  به صورت دقیق در هر منطقه با حفظ حرمت افراد توزیع و سایر مطالبات و نیازهای آنها بررسی و اقدام می‌شود.

امام جمعه مهریز گفت: جلوگیری از موازی کاری ، جلب همکاری همه مردم ، شناسایی مستمندان واقعی در سایه روحیه  همکاری محور رزمایش  مومنانه است .

محی‌الدینی تصریح کرد: برای شناسایی خانواده‌های نیازمند از ظرفیت کانون مساجد محلات، ائمه جمعه و جماعات و پایگاه‌های بسیج استفاده می‌شود.

وی ابراز امیدواری کرد بتوان با همدلی و درک شرایط کنونی همه مردم با وحدت نسبت به ارائه کمک‌ها و رسیدگی به وضعیت نیازمندان اقدام کنند.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.