گردشگری و توریسم

ترامپ کنگره آمریکا را به تعطیلی تهدید کرد

دونالد ترامپ عصر چهارشنبه در نشست خبری مربوط به شیوع ویروس کرونا در آمریکا که به تریبون انتخاباتی وی در مدت تعلیق گردهمایی‌های تبلیغاتی تبدیل شده است، این مطلب را مطرح کرد.

تهدید ترامپ برای انتصاب مقامات قضایی است که به نظر می‌رسد ترامپ در مدت باقی مانده و برای انتخابات به شدت به آرای آنها نیاز خواهد داشت.

رئیس جمهوری آمریکا افزود ممکن است مجبور شود که هر دو مجلس سنا و نمایندگان را به طور رسمی به حالت تعلیق درآورد مگر اینکه آنها داوطلبانه، به گزینه‌های پیشنهادی وی رای دهند.

ترامپ از اینکه سنا با اکثریت جمهوریخواهان  و مجلس نمایندگان با اکثریت دموکرات‌ها واشنگتن دی سی را ترک کرده‌اند و تا ماه مه باز نمی‌گردند انتقاد کرد و افزود: این امر به معنای جلوگیری از انتصابات وی به روشی قانونی است.

وی مدعی شد: این کلاهبرداری است و همه آن را می دانند.

رئیس جمهوری آمریکا دموکرات‌ها را متهم کرد که پای خود را به تایید ۱۲۹ پست دولتی برای تلاشی هماهنگ به منظور دشوار کردن زندگی، باز کرده‌اند و افزود اگر اعضای کنگره بازنگردند و به وظیفه خود عمل نکنند، ممکن است به اختیارات خود در تعلیق کنگره اعم از سنا و مجلس نمایندگان استفاده کند.

ترامپ اظهار کرد: برخی از این گزینه‌های معرفی شده نزدیک به سه سال نگهداشته شده و تعیین تکلیف نشده اند که یک نمونه آن، رئیس آژانس خبری دولتی صدای آمریکا است.

خبر در حال تکمیل است