گردشگری و توریسم

پخش استریم و  برنامه خبری ایرنا ۲۴ آغاز به کار کرد

بخش خبری ایرنا ۲۴، محصول جدید استودیوی چند رسانه‌ای خبرگزاری جمهوری اسلامی از ابتدای هفته جاری (۲۳ فروردین ۱۳۹۹)، کار خود را آغاز کرده است. این برنامه خبری تصویری، به صورت روزانه در و رأس ساعت ۱۷ در تمامی روزهای هفته منتشر می‌شود.
در این برنامه خبری برخی از مهمترین اخبار و تحولات روز ایران و جهان  مورد تحلیل و بررسی قرار می گیرد. به گفته مدیرکل چند رسانه ای ایرنا، این برنامه که در نوع خود جزو اولین تجربه‌های خبری در فضای رسانه‌ای ایران محسوب می‌شود، با تحت پوشش قرار دادن حوزه‌های مختلف خبری و تلاش برای پوشش تحولات فرهنگی کشور، در تلاش است تا با نگرشی نو و بدیع، زاویه نگاه‌های مغفول مانده در میان بخش‌های خبری تلویزیونی سایر رسانه‌های فارسی زبان را مورد توجه و تأکید قرار دهد و از همه ظرفیت‌های ایرنا در ۵۴ مرکز و دفتر داخل کشور و نمایندگی‌های ایرنا در سراسر جهان برای ارتقای پوشش خبری این برنامه استفاده شود.
این برنامه تصویری هر روز راس ساعت ۱۷ (۵ بعدازظهر) بر روی بخش استودیوی ایرنا و صفحات خبرگزاری در آپارات، یوتیوب، اینستاگرام و توییتر پخش می‌شود و پس از آن نسخه کامل آن نیز در سایت و تلگرام و همان بسترهای پخش استریم قابل دریافت است. 

علاوه بر این پخش آزمایشی استریم تولیدات چندرسانه‌ای ایرنا نیز آغاز شده است و مجموعه تولیدهای ایرنا در حوزه گزارش‌های خبری، برنامه‌های استودیویی و ویدیوژورنال‌ها به طور مستمر در این بستر منتشر می‌شود.