گردشگری و توریسم

بازاریابی برای کارآفرینان و کسب‌وکارهای نوین

بازاریابی یکی از مهم‌ترین عوامل موفقیت کسب‌وکارها است، بسیاری از کسب‌وکارهای بزرگ منابع مالی و انسانی قابل توجهی را صرف  بازاریابی خود می‌کنند. این درحالی است که  استارتاپ‌ها و کسب‌وکارهای جدید به علت دانش ناکافی و منابع مالی محدود با مشکلات زیادی در زمینه بازاریابی مواجه‌اند، و به‌نظر می‌رسد که باید روش‌های متفاوتی را نسبت به کسب ‌وکارهای بزرگ و سنتی در پیش بگیرند.
در اولین گفت‌وگو در برنامه مدیاتک، دو نفر از فعالان حوزه استارتاپ‌ها و کسب‌وکارهای نوین، موضوع بازاریابی این دسته از کسب‌وکارها را تحلیل و بررسی می‌کنند.