گردشگری و توریسم

توزیع ۴۵۰ کیلوگرم گوشت قربانی بین نیازمندان تکاب

حجت‌الاسلام عیسی برادری روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: برای تهیه و توزیع این میزان گوشت نذری، سه راس دام به ارزش ۳۵۰ میلیون ریال از سوی خیّران این شهرستان خریداری و قربانی شد.

وی بیان کرد: همچنین ۶۰۰ بسته اقلام بهداشتی شامل مواد ضدعفونی کننده، ماسک و دستکش با کمک‌های مردمی و خیّران خریداری و در اختیار خانواده‌های نیازمند قرار گرفت.

وی اظهار داشت: برای تهیه و توزیع گوشت قربانی و اقلام بهداشتی، کمک‌های مردمی با مشارکت قرارگاه فرهنگی ستاد نماز جمعه و موسسه خیریه کوثر وابسته به حوزه علمیه بانوان تکاب جمع‌آوری شد.

امام جمعه تکاب با اشاره به توزیع گوشت و اقلام بهداشتی به خانواده‌های دارای بیمار مبتلا به کرونا ادامه داد: در این کار خیر و خداپسندانه برخی از هیات‌های مذهبی، اعضای هیات امنای مساجد، موسسه‌های خیریه مهرثامن و آبشار عاطفه‌ها، دارالقرآن الزهرا (س) و جمعی از روحانیون تکاب نیز همکاری و مشارکت‌ کردند.

حجت‌الاسلام برادری اضافه کرد: پخش و توزیع اقلام خوراکی و بهداشتی موجب ایجاد امید و آرامش در بین خانواده‌های کم‌بضاعت در این شرایط سخت می‌شود و جوانان و افراد نیکوکار تکابی با کار جهادی و خداپسندانه خود در این امر پیشگام هستند.

تکاب با ۸۱ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده است.

بسیاری از جوانان و افراد خیّر، روحانیون و اقشار مختلف مردم در این شهرستان با راه انداری پویش‌های داوطلبانه و تشکیل گروه‌های جهادی و توزیع اقلام خوراکی و بهداشتی و ضدعفونی معابر در زمینه مقابله با بیماری کرونا همکاری کردند.