گردشگری و توریسم

کلاس‌های دانشگاه پیام نور چهارمحال و بختیاری مجازی برگزار می‌شود

علیرضا آبرود روز پنجشنبه در گفت‌و گو با خبرنگار ایرنا افزود:با توجه به شرایط خاص ایجاد شده ناشی از ویروس کرونا و به منظور جلوگیری از شیوع بیشتر آن، تمامی کلاس‌های تئوری دانشجویان دانشگاه پیام‌نور استان در ۱۱ مرکز و واحد استان تا زمان برگزاری کلاس‌های عادی دانشگاه ، به صورت الکترونیکی و به شکل آنلاین و آفلاین برگزار می‌شود.
وی، با اشاره به اطلاع‌رسانی صحیح و به موقع جهت بهره‌مندی دانشجویان از امکانات فراهم شده، تصریح کرد: در این زمینه دانشگاه پیام‌نور زی رساخت و تجربیات خوبی دارد و می‌توان با کمترین تغییرات از این مرحله با سربلندی عبور کرد.
آبرود ادامه داد: با تدابیر صورت گرفته از ۲۳ فروردین ماه طبق برنامه کلاسی اعلام شده در سایت مراکز و واحدها یا سامانه سهبا، دروس عادی و تئوری دانشجویان در سامانه جدید آموزش استان به نشانی  Lms.chb.pnu.ac.ir برگزار می‌شود.
رییس دانشگاه پیام نور چهارمحال و بختیاری خاطر نشان کرد: دروسی که دانشجو از قبل به صورت الکترونیکی انتخاب کرده است ، نیز براساس جدول برنامه درسی طبق روال قبل در سامانه آموزش الکترونیکی دانشگاه پیام نور کشور (lms.pnu.ac.ir)  ارائه می‌شود.
آبرود افزود: امید است با همکاری حوزه فناوری اطلاعات و حوزه آموزش با برنامه‌ریزی دقیق و افزایش منابع سخت‌افزاری در طول روزهای باقیمانده در ترم جاری ،بتوان با بالاترین کیفیت، امکانات برگزاری کلاس و فرآیندهای جاری و مورد نیاز دانشگاهیان را فراهم کرد.

به گزارش ایرنا، هم اینک حدود ۸ هزار دانشجو در ۱۱ مرکز و واحد پیام نور چهارمحال و بختیاری مشغول به تحصیل هستند.

ویروس کرونا یا کووید ۱۹ به بیشتر کشورهای جهان سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق‌العاده اعلام کند.
شست‌وشوی دست‌ها با آب و صابون، رعایت بهداشت فردی، خودداری از دست دادن‌های مکرر و منع سفر و اجتماعات از جمله نکاتی است که پزشکان متخصص برای پیشگیری از شیوع این ویروس توصیه می‌کنند.