گردشگری و توریسم

دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد ظرفیتی برای تبیین شعار امسال هستند

هادی زارع پور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: فرهنگ سازی و اطلاع رسانی لازم در مورد اهمیت شعار امسال و ضرورت تحقق مطلوب آن جزو رویکردهای اصلی مسؤولان آموزش و پرورش ۱۳ شهرستان و منطقه آموزشی کهگیلویه و بویراحمد بوده و با جدیت پیگیری می شود.

وی افزود: علاوه بر این مسؤولان آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق آموزشی ۱۳ گانه کهگیلویه و بویراحمد برای تحقق شعار امسال با دیگر متولیان امر و دستگاه های اجرایی استان نیز تعامل، همکاری و مشارکت می کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: توسعه مهارت آموزی در هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش، مراکز یادگیری محلی سوادآموزی، مراکز شبانه روزی و هنرستان های کشاورزی این استان از مهمترین اولویت های کاری مسؤولان آموزش و پرورش ۱۳ شهرستان و منطقه آموزشی استان برای تحقق شعار امسال خواهد بود.

زارع پور عنوان کرد: تبیین شعار امسال در آیین های صبحگاهی و عصرگاهی مدارس، اجرای سرود و نمایش و برگزاری مسابقه انشانویسی بین دانش آموزان هر سه مقطع در سال تحصیلی ۱۴۰۰ – ۱۳۹۹ نیز جزو برنامه های فرهنگی مورد نظر مسؤولان آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق آموزشی ۱۳ گانه کهگیلویه و بویراحمد برای تحقق بهینه آن است.

افزون بر ۱۶۱ هزار دانش آموز پسر و دختر مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم در کهگیلویه و بویراحمد تحصیل می کنند.