گردشگری و توریسم

اخبار کوتاه روز یکشنبه گلستان

چراغعلی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان در بازدید از روستای گردشگری روستای گرگان گفت: خلوتی این روستای گردشگرپذیر در ۵۰ سال گذشته بی سابقه است و با وجود ‌شایعات فضای مجازی، فعالیت های گردشگری در زیارت به دلیل شیوع کرونا تعطیل است.

**

فرماندهی انتظامی گلستان در سرکشی از روند اجرای طرح کنترل مبادی ورودی و خروجی شهرهای استان، بر ضرورت اجرای کامل طرح و برخورد بدون اغماض با متخلفان تاکید کرد.

**

فرماندار بندرگز گفت : طرح فاصله گذاری اجتماعی با قاطعیت در این شهرستان در حال اجرا است و انتظار داریم مردم برای اجرای این طرح که ضامن قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا است همکاری کنند.

حسین احمدی همچنین از پلمب ۵ واحد صنفی به علت بی توجهی به لزوم تعطیلی برای پیشگیری از ویروس کرونا در این شهرستان خبر داد.

**

الیاس هیوه چی فرماندار بندرترکمن گفت: تولیدات ماسک یکی از کارگاه های تولید پوشاک و صنایع دستی آموزشگاه فنی و حرفه ای این شهرستان روزانه بین شهروندان توزیع می شود.

**
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان از شناسایی و پلمب ۲۰ منزل غیرمجاز اسکان مسافران در استان خبر داد و گفت: در بازدیدهای نظارتی ۲۰ منزلی که به صورت غیرمجاز اقدام به اسکان مسافران می‌کردند توسط کارشناسان شناسایی و از فعالیت آن‌ها جلوگیری شد.

**

دهمین مرحله توزیع اقلام بهداشتی در ۳۰ محله گرگان به ویژه مناطق محروم و کمتر برخوردار در قالب اجرای طرحی جهادی توسط شهرداری گرگان با حضور استاندار گلستان اجرا شد.