گردشگری و توریسم

ملی‌پوش وزنه‌برداری: سال گذشته ۱۹ کیلوگرم افزایش رکورد داشتم

«پریسا جهانفکریان» وزنه‌بردار دسته ۸۷ کیلوگرم است که اکنون با ۱۰۴۳ امتیاز و با سه پله صعود در رده ۴۰ جهان قرار گرفته‌ و هیچ شانسی برای کسب سهمیه بازی‌های المپیک 2020 توکیو را ندارد. او در این یکسال گذشته در چهار مسابقه قهرمانی آسیا در چین، قهرمانی جهان در تایلند، مسابقات بین‌المللی جام نعیم اوغلو ترکیه و مسابقات قطر کاپ شرکت کرد.

وی در گفت و گو با ایرنا در خصوص سالی که گذشت اظهار داشت: اولین مسابقه‌ای که در سال ۹۸ شرکت کردم مسابقات قهرمانی آسیا در چین بود که ۸۲ کیلوگرم یک‌ضرب و ۱۰۳ کیلوگرم دو ضرب و مجموع ۱۸۵ کیلوگرم را ثبت کردم و مسابقات بین‌المللی قطرکاپ آخرین رقابتی بود که در این سال شرکت کردم و توانستم به مجموع ۲۰۴ کیلوگرم برسم. در این یکسال توانستم ۱۹ کیلوگرم افزایش رکورد داشته باشم.

وی افزود: برنامه‌های من برای امسال بستگی به برنامه فدراسیون دارد که چه مسابقاتی را برای ما در نظر گرفته است. می‌خواهم در این سال پراراده‌تر و جنگنده‌تر از سال قبل تمرین و پله‌های ترقی را یکی یک طی کنم.

عضو تیم ملی وزنه‌برداری زنان ادامه داد: هیچ گاه نشده تا در عید نوروز در مسابقات خاصی شرکت کنم و هنوز به این تجربه در عید نرسیده‌ام. امیدوارم در سال جدید مسوولان بیشتر از گذشته از ما حمایت کنند تا بتوانیم بیشتر تلاش کنیم و به سکوهای قهرمانی برسیم و مایه افتخار کشورمان باشیم.

وی خاطرنشان کرد: بدترین اتفاقات سال گذشته در خاطرم نیست زیرا همواره تلاش می‌کنم تا رویدادهای بَد را از ذهنم پاک کنم. اما بهترین اتفاق سال ۹۸ تمام رکوردهایی بود که در مسابقات برون‌مرزی زدم.