گردشگری و توریسم

معزی: گفت‌وگوهای روحانی با متخصصان، حکمرانی در بحران را کیفیت می‌بخشد

«علیرضا معزی» شامگاه شنبه در حساب توییتری خود نوشت: ویدیو کنفرانس‌های رییس‌جمهوری به فرصتی برای هم‌اندیشیِ شفاف و تخصصی با صاحبنظران بدل شده است.

معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهوری با بیان این که (جلسات رییس جمهوری) گفت‌وگوهایی که تصمیم‌سازی را کم‌خطاتر و حکمرانی در بحران را کیفیت می‌بخشد از مردم دعوت کرد تا دیدن گفت‌وگوی امروز ⁧‫روحانی‬⁩ با پزشکان متخصص را  که نمونه‌ای از این تجربه است، از تلویزیون از دست ندهند.

معزی ساعاتی پیش  هم در حساب توییتری خود نموداری از جلسات و فعالیت های رییس جمهوری در هفته اول فروردین منتشر کرد و نوشت: رییس‌جمهوری راهبری تلاش‌ها و هم‌افزایی‌ها در ستاد ملی مدیریت ⁧‫کرونا‬⁩ و پشتیبانی‌ها در دولت را بر عهده دارد.

وی افزود: «گفت‌وگوهای پرشمار و هر روزه با استانداران و مدیران بیمارستان‌های کشور نیز به هماهنگی و برآورد دقیق و به‌روز از وضعیت کشور انجامیده است. هفته نخست فروردین اینگونه بر ⁧‫روحانی‬⁩ گذشت.»

حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی عصر شنبه با برترین متخصصان کشور در زمینه بیماری‌های عفونی و تنفسی، طب اورژانس، ایمونولوژی (ایمنی شناسی)، ویرولوژی (ویروس شناسی) و اپیدمولوژی (همه‌گیر شناسی) جلسه داشت و این متخصصان نیز با صراحت و دقت علمی به سوالات پنج‌گانه رییس‌جمهوری پاسخ دادند و دیدگاه‌های خود را مطرح کردند.