گردشگری و توریسم

فرماندار ملایر: همراهی مردم لازمه مهار کرونا است

قدرت الله ولدی روز شنبه در جلسه اعضای ستاد پیشگیری، کتترل و هماهنگی مقابله با ویروس کرونا در شهرستان ملایر افزود: همانند دوران هشت سال دفاع مقدس در این شرایط نیز باید جهادی تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه ورودی‌های شهر ملایر همچنان مورد نظارت و کنترل قرار دارد اظهار داشت: از افرادی که وارد ملایر می‌شوند، به طور مستمر با دستگاه تب‌سنج تست گرفته و غربالگری می‌شوند.

فرماندار ویژه ملایر تاکید کرد: باید زنجیره بیماری را با تعطیل کردن مراکز غیر ضروری، جلوگیری از تجمع افراد و ماندن در خانه قطع کنیم.

ولدی ادامه داد: هیچ‌کسی حق ندارد از قانون و مقررات فراتر رود و با پیشنهاد پنج فرمانده نظامی ارشد کشور به رییس جمهوری، مقرر شد صنوفی که قرار نیست مایحتاح اولیه مردم را تامین کنند تا ۱۵ فروردین تعطیل باشند.

وی گفت: هیچ توجیهی برای تجمع‌ها در سطح شهر وجود ندارد و مدیران باید مواردی را که موجب تجمع افراد می‌شود، مدیریت کنند.

معاون استاندار همدان افزود: بارها اعلام کردیم که به دلیل شیوع ویروس کرونا ستاد نوروزی در این شهرستان نداریم و پذیرای مسافران نیستیم.

ولدی بیان کرد: استاندار همدان نیز در این زمینه اعلام کرد که جذب مسافر نوروزی در استان به هیچ وجه صحت ندارد.

وی ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو، زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی پزشکان، پرستاران و کادر درمان حوزه بهداشت و درمان این شهرستان که از ماه پایانی سال گذشته برای درمان بیماری کرونا مشغول کار هستند و مجاهدانه تلاش می‌کنند، را ستودنی خواند و از مردم درخواست کرد: برای کمک به مدافعان سلامت همچنان قرنطینه خانگی را جدی بگیرند.

فرماندار ویژه ملایر با اشاره به سفر سیدسعید شاهرخی استاندار همدان در نخستین روز از آغاز سال نو به ملایر گفت: استاندار همدان روز گذشته /جمعه/ ضمن بازدید از کارخانه بافتسان با دکتر روحانی رییس جمهوری از طریق ویدیو کنفرانس ارتباط زنده داشت.

ولدی بیان کرد: استاندار همدان در زمینه تولیدات این کارخانه توضیحاتی را به رییس جمهوری ارایه کرد که در حال حاضر این کارخانه مشغول تولید پارچه‌های بدون بافت ویژه تولید ماسک و لباس‌های بیمارستانی است و مواد اولیه مورد نیاز کشور را تامین می‌کند.

بر اساس آخرین آمار ارایه شده، ۲۲۴ نفر در استان همدان تاکنون به ویروس کرونا مبتلا شده اند.