گردشگری و توریسم

ادعای هافبک سابق بارسلونا در خصوص کوتینیو

«امانوئل پتی» یکی از ارکان اصلی تیم ملی فرانسه بود در جام‌جهانی ۱۹۹۸ بود که توانست با درخشش در میانه میدان، تیمش را برای نخسین بار به قهرمانی این رویداد بزرگ برساند.

وی درخشش خود در فوتبال اروپا و جهان را در تیم آرسنال انگلیس آغاز کرد و سپس به بارسلونا رفت. با این حال او هیچگاه نتوانست در جمع کاتالان‌ها، نمایش خوبی داشته باشد.

پتی در جدیدترین مصاحبه خود به تشریح  شرایط «فیلیپ کوتینیو» ستاره تیم ملی برزیل پرداخت و گفت: دوست دارم از او سوال کنم که چرا لیورپول را رها کرد و به بارسلونا رفت؟

وی افزود: من نیز در اوج فوتبالم از آرسنال جدا شده و به بارسلونا رفتم که باید بگویم، تصمیم خوبی نبود.

پتی گفت: کوتینیو از بهترین بازیکنان است، اما بارسلونا او را به تیم‌های دیگر قرض می‌دهد. این هافبک این فصل در بایرن‌مونیخ چند بازی خوب انجام داد اما از مهره‌های اصلی تیم نیست.

وی مدعی شد که بازگشت به فوتبال انگلیس برای کوتینیو مفید است و ادامه داد: روش بازی او مطابق با لیگ برتر جزیره است. دوست دارم دوباره او را در لیگ برتر ببینیم، هرچند بعید است که کوتینیو دوباره پیراهن لیورپول را برتن کند.

هافبک سابق تیم ملی فرانسه افزود: لیورپول قهرمان اروپا شد و اکنون نیز فاتح لیگ برتر می‌شود، اما کوتینیو دیگر جایی در این تیم و حتی بارسلونا ندارد.